1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opnamen mislukken

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door Fladder, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.674
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Op mijn Siemens PVR en op mijn PC ontvanger heb ik momenteel hetzelfde.
    E30-4 Service is currently scrambled.

    Eurosport HD doet het nog wel! :?

    Edit:
    Ik hoor het al van andere kennissen met dezelfde problemen, het is gewoon een probleem bij Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2009
  2. En inderdaad na dat ik 4 dagen heb opgenome zo als hier staat beschreven heb ik tot nu toe geen problemen meer .
    dank je wel goede raad:oyeah:
    En ja die paar minuuten dat ik opneem op ND1 ag is zo verwijderd he dank je hoor toppie:thankyou::thankyou::thumb up:
     
  3. Dan is het wel weer een Ziggo/Humax5050 probleem, want m'n 9200 heeft geen problemen gehad vandaag.
    Inmiddels doet m'n 5050 gelukkig ook weer normaal (ik begon me al zorgen te maken dat ik Dr. Who niet op kon nemen vanavond :cry:)
     
  4. Opnamen mislukt maar ook geen vermelding

    Hallo,

    wij zijn net terug van vakantie en alle programma´s die we hadden geprogrammeerd zijn niet op de harde schijf terecht gekomen.

    Wat ik in de discussie lees is dat dit in de medialijst een icoontje met een bliksem zou moeten geven, maar ik zie dus gewoon helemaal niets.
    Geen opgenomen programma´s en ook geen fout icoontjes.

    Ik heb wel vaak de E melding maar tot nu toe nemen we alleen s´avonds op en kijken we regelmatig tv, dus is er nooit iets mis gegaan.

    Is dit ook een bekend ding, dus geen icoontjes bij mislukte opnames, of heb ik weer ergens anders last van.

    Alvast bedankt voor een eventuele reactie,

    Ik ga overigens de 4 kijkblokjes maar even instellen, dat zou moeten helpen, alvast bedankt voor deze tip.

    Michel.
     
  5. humax 5050 opnemen

    Hallo allemaal.Ik bezit het apparaat nu 4 maanden en ben er super tevreden over.Beeldweergave en het geluid is uitstekend.En nu het opnemen:geen enkele keer problemen mee gehad zowel opnemen en kijken naar een andere zender kijken of 2 progr.opnemen en kijken naar een 3 de of met de timer fuctie programa's opnemen nog geen enkele keer problemen mee gehad.Ik neem dus ook vaak sport of films op als ik nachtdienst heb of avonddienst.De decoder staat dan gewoon op standby(eco).Ik woon in Katwijk (Ziggo gebied voorheen Casema).Het enig klein minpuntje wat ik tot nu toe ontdekt heb is de afstand bediening.Als ik teveel links van de decoder zit dan reageert die wat minder.Maar ik heb de decoder nu wat schuiner gezet en geen probleem meer.
     
  6. humax 5050

    wie weet wat er aan de hand is ??
    de laatste 2 dagen als ik opneem met de Humax 5050
    dan krijg ik een bericht dat ik niet kan afspelen ivm het versleutelen
    van het opgenomen programma alleen de optie wis is er en niets meer
    wie weet raad ?
    vr groeten jariel
     
  7. Ik neem iedere dag vast het nieuws op van Ned 1 18.00 uur, RTL4 19.30 uur en Ned3 20.00 uur. Bij het RTL nieuws van 19,30 krijg ik bijna altijd de mislukte opname met het bliksempje. Alle andere opnames lukken wel (ook op RTL).
     
  8. Het is toch eigenlijk te schandalig voor woorden dat een apparaat met zo'n essentieel gebrek op de markt wordt gezet?

    Ik heb hier geen woorden voor eerlijk gezegd.
     
  9. Het is een behoorlijk grote en zeer irrirante fout ja. Dit zou toch bij het testen naar voren moeten zijn gekomen.
     
  10. Met testen haal je veel fouten er uit, niet allemaal.
    Dit probleem is niet altijd te zien. Ik heb geen idee wat het triggered, maar ik kan me voorstellen dat dit niet gebeurdt tijdens het testen.

    Ja, het is vervelend maar het is geen wereld drama hoor. Ik ben wel slechtere dingen gewend, dit is gewoon even lastig. Daarnaast is er hard gewerkt aan een fix die als het goed is volgende maand komt.

    Kort om, mensen zeur niet zo erg, gebruik de workaround en we gaan weer verder met klagen als het nog steeds niet werkt ;)

    Just my 2cts.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina