1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opnamen mislukken

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door Fladder, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Heb het apparaat al maanden in huis, neem per dag toch iets van 3 programma's op, en nog geen enkele is mislukt.
    Wellicht heeft jouw apparaat een bug. Ik zou 'm ter reparatie aanbieden.
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Ik heb de instellingen 5 minuten voor en 10 minuten na ingesteld.
     
  3. Dus ook daar geen verschil.
     
  4. Gezien alle eerdere berichten op het forum is er structureel iets mis
    met het opnemen. Inderdaad lang niet alles gaat fout maar er is nu onzekerheid of een geprogrammeerd programma daadwerkelijk ook
    opgenomen wordt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Continu aan laten staan is een optie (lang leve het milieu:no:). Kortom een serieus probleem
    dat snel opgelost dient te worden. Ik heb het idee dat partijen de klachten
    van gebruikers niet snel oppikken. Want van hun kant is er geen reactie te vinden op het forum.
     
  5. Helaas...bij mij weer 3 dagen achter elkaar alle opnames vanuit standby mislukt. De kijkblokjes werken dus niet. Ik ga maar weer testen of het met opnameblokjes wel weer goed gaat.
     
  6. Probeer het eens door hem ´s nachts uit te zetten (mits je dan niet net een opname wilt maken).
    Bij mij is nog geen enkel opname mislukt, behalve bijna die ene keer dat hij overnacht was blijven aanstaan.

    Marc
     
  7. Bedoel je met uitzetten iets anders dan in standby zetten, want dat doet HMK al.
     
  8. Uitzetten is voor mij echt uitzetten: achterop het schakelaartje omzetten. Nul Watt.

    Marc
     
  9. Probleem is dat ik inderdaad s'nachts en s'ochtends vroeg vaak dingen opneem (afgelopen nacht b.v. om 2 uur de film "Coma" opgenomen op TCM).
    Maar ik kan het eens proberen als ik s'nachts niks op de timer heb staan.

    Ik heb trouwens een mailtje naar tech-info@humax-digital.co.uk (een nederlands emailadres kon ik niet vinden) gestuurd dat veel mensen dit probleem hebben. Ik ben benieuwd of/wanneer ik een reaktie krijg. :)
     
  10. In Nederland is Humax distributeur Copaco verantwoordelijk voor de kabel ontvangers die voor Zggo worden uitgebracht. Mailen naar de technische dienst van de Engelse Humax afdeling heeft niet veel zin. Zie de volgende website voor contact informatie: http://myhumax.nl/
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina