1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opnamen mislukken

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door Fladder, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Humax zou eens moeten kijken wat men verandert heeft ten opzichte van de 9200, want die heeft er (zo goed als geen) last van.
     
  2. Toch vind ik dat 'gecertificeerd zijn' toch echt wel wat zeggen en met name dit stuk:

    Ziggo gecertificeerd houdt in dat het product is getest in de testkamer van Ziggo. Ziggo staat garant dat het product optimaal werkt met het Ziggo netwerk en de Ziggo diensten.

    Kortom, met deze gecertificeerde ontvanger zou je deze problemen niet mogen hebben... Het is dan ook aan Ziggo om dit zsm op te lossen. Neemt niet weg dat je in de tussentijd wel genoodzaakt bent met workarounds te werken...
     
  3. Ben ik niet met je eens. Zoals ik al eerder vertelde heeft mijn 9200 er ook last van (6 weken vakantie en alle opnames mislukt). Ik heb er alleen nooit op gelet wanneer het precies gebeurt...na een lange periode van standby b.v.
     
  4. Fout! Onze kabelboer zou eens moeten kijken wat men verandert heeft ten opzichte van de 9200, want die heeft er (zo goed als geen) last van.(quote willemsj) Humax is niet verantwoordelijk hier maar onze kabelboer met hun versie van de firmware. Ook al ligt het (uiteindelijk) aan Humax, onze kabelboer is verantwoordelijk voor een korrekte werking van een 'gecertificeerde' ontvanger en niet Humax dus.

    Gert.
     
  5. Ik heb er anders in 1,5 jaar nog nooit last van gehad. Zou het komen omdat ik in het voormalig @home gebied zit?
     
  6. Prima. Alleen jammer dat Ziggo het probleem waarschijnlijk zelf niet gaat oplossen. Ik ben blij dat ik verleden week toch maar weer een 9200 heb gekocht.
     
  7. Ik heb in het verleden wel eens een mislukte opname gehad, maar zeker niet in die mate
    zoals het nu met diverse mensen met een 5050 het geval is.
     
  8. Dacht je dan dat Humax dit probleem gaat oplossen? :schater:
    Die zeggen gewoon: Wij hebben ons werk gedaan en een fatsoenlijke decoder afgeleverd maar wat de kabelboer doet met de firmware en/of aanpassingen aan het netwerk, daar zijn wij niet voor verantwoordelijk. En gelijk hebben ze.

    Gert.
     
  9. Zo te lezen weet JIJ in ieder geval precies waar de fout ligt (Ik had trouwens ook niet anders verwacht).
     
  10. Het zou me niks verbazen. Ik zit in het voormalig Casema gebied.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina