1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Opnamen mislukken

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door Fladder, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Dat kan kloppen want jij zit in het @home gebied.

    De klachten komen (voornamelijk) uit de niet @home gebieden.
     
  2. Ziggo Support DTV

    Ziggo Support DTV Forum Member

    Berichten:
    46


    Klopt, heb het ook even over mijn ervaring.
     
  3. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.240
    Je bent hier in de rol van Ziggo Webteam lid. Binnen die context hebben wij als klanten niets aan persoonlijke ervaringen, maar verwachten we dat bij Ziggo medewerkers bekend is dat er problemen zijn en dat die mogelijk afhankelijk kunnen zijn van het kabelgebied waarin de klant de ontvanger gebruikt.
     
  4. Ziggo Support DTV

    Ziggo Support DTV Forum Member

    Berichten:
    46
    Ik zal het wederom ook vanuit onze kant weer kenbaar maken, het heeft de aandacht.
     
  5. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Ik vind het allemaal wel lang duren. Ik begrijp dat het nu een vakantieperiode is, maar toch, dit probleem is al een paar maanden bekend.

    Ik zit met de volgende vragen:

    Wordt er door Ziggo actief en eventueel samen met Humax naar dit probleem gekeken?

    Is er vooruitgang bij het vaststellen van de oorzaak van het probleem?

    Misschien moet Humax gewoon wat meer onder druk gezet worden om meer aandacht aan dit probleem te geven?

    Is de 5050 het nog wel waard om door het leven te gaan als door Ziggo gecertificeerde ontvanger?
     
  6. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.747
    Ik denk niet dat Humax onder druk gezet moet worden maar onze kabelboer, als eerste verantwoordelijk voor de problemen die nu ontstaan zijn vanwege een wijziging van hun (welke dan ook) binnen het kabelgebied waar de problemen optreden. Deze decoder is "gecertificeerd" (wat dat ook mag betekenen of inhouden) en ZIJ moeten deze problemen oplossen en niet Humax.

    Gert.
     
  7. KCB

    KCB Forum Member

    Berichten:
    14
    Neen, de opnamen stonden "gewoon" zonder extra's in de lijst en waren ook gewoon te bekijken. "Zomaar" na een minuut of 20.....einde opname.....
    Precies zoals jij dat beschreef.
     
  8. dagrim1

    dagrim1 Forum Member

    Berichten:
    35
    Zo, en weer een mislukte opname erbij... Dit keer Greys Anatomy dus mijn vriendin wordt ook steeds chagrijniger over dit gebeuren, heh.

    Het irritantste vind ik inderdaad dat deze ontvanger door ziggo gecertificeerd is, dan ga je er van uit dat alles prima werkt en dat dan iets belangrijks als opnames gewoon niet consequent werken is wel heel slecht.

    Ik hoop dan ook dat het snel opgelost wordt. Desnoods door Humax door middel van het niet afbreken van een gecodeerde opname (dan maar een uur zwart beeld oid) of misschien het niet meteen opgeven maar pas na 5 minuten oid af te breken.

    Hoewel het probleem eerder bij ziggo lijkt te liggen aangezien het probleem zich niet bij alle abonnees voordoet maar alleen bepaalde regios. Hoop echt dat dit snel opgelost wordt.

    @oplossing van een blokje nederland 1 voorprogrammeren... Is een oplossing en misschien moet het maar even op die manier. Maar wij werken thuis haast nooit met timers maar gewoon via de EPG, het is gewoon een extra handeling die uitgevoerd moet worden en dat gaat een beetje ten koste van het gemak van zo'n ding.
     
  9. HMK

    HMK Forum Member

    Berichten:
    99
    Ik heb zojuist ook elke dag om de 6 uur een blokje NED1 voorgeprogrammeerd. Ik ben benieuwd of ik nu helemaal geen mislukte opnames meer krijg. Wordt vervolgd. :)
     
  10. daxy

    daxy Forum Member

    Berichten:
    286
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina