1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Mijn Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Decibert

    Decibert Forum Member

    Berichten:
    907
    Zo moet het op MijnZiggo ook al een jaar gedaan worden, alléén gebruikersnaam.
     
  2. Lutjemac

    Lutjemac Forum Member

    Berichten:
    56
    Ik heb het volgens de gegevens die ik van ziggo ontvangen heb altijd met naam@home.nl moeten doen vanaf begin september 2008. En nog nooit bericht ontvangen dat dat niet meer moest. vanaf vorige week zaterdag kon ik niet meer inloggen op mijn ziggo.

    Wel mail verzenden en ontvangen.
    En ook in het mail programma moet ik inloggen met naam@home.nl en dat werkt nog steeds. Of moet dat ook veranderd worden??
     
  3. Decibert

    Decibert Forum Member

    Berichten:
    907
    Nee, dat is het verwarrende. MijnZiggo alleen gebruikersnaam, emailprogramma's het volledige emailadres.
     
  4. Lutjemac

    Lutjemac Forum Member

    Berichten:
    56
    oke bedankt

    groet LM
     
  5. grizzler

    grizzler Forum Member

    Berichten:
    229
    Inloggen op Mijn Ziggo

    Heeft Ziggo soms (een deel van) een database weggemikt? Ik log eens in de maand in op Mijn Ziggo om mijn factuur te bekijken en vanavond krijg ik ineens meldingen die suggereren dat ik niet meer bekend ben.

    Hebben meer mensen problemen met inloggen op Mijn Ziggo?
     
  6. Zigmund

    Zigmund Forum Member

    Berichten:
    1.078
    Als je inlogt en je klikt op mijn facturen dan verschijnen er geen facturen? Soms krijg je na het inloggen een foutmelding alsof je niet bent ingelogt, maar dan ben je stiekem toch ingelogt.... (tenminste dat is mijn ervaring)
     
  7. grizzler

    grizzler Forum Member

    Berichten:
    229
    Nee, dat heb ik ook geprobeerd. Ik kom steeds weer op het inlogscherm terecht.
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Is de afgelopen dagen regelmatig zo. Het beste kun je het later nog eens proberen.
     
  9. grizzler

    grizzler Forum Member

    Berichten:
    229
    Tja, dat blijkt. Vandaag kan ik er weer bij. Moest wel mijn browser opnieuw starten voor de formuliervelden überhaupt iets van tekstinvoer accepteerden, maar goed... :shock:
     
  10. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Ligt 'Mijn Ziggo' er weer uit?

    Ik moet even Alles in 1 Extra naar Alles in 1 Plus omzetten...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina