1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mijn Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het valt mij ook op dat er in die bovenste balk van de internet browser
    de naam:

    "MyZiggo Base Web Application Login"

    staat.

    Sindsdien zijn er alleen maar problemen met het inloggen, soms 2 keer. Zonder extra melding.
     
  2. Mijn Ziggo niet bereikbaar?

    Ook ik kan niet bij mijn gegevens (error 403). Is inderdaad lastig als je even wat nodig hebt.
     
  3. Ik kan ook regelmatig niet inloggen en nu inderdaad helemaal niet meer (heb alleen deze week vandaag nog maar geprobeerd). Niet echt handig..... maar begin zo ondertussen aan alles te wennen :wink:
     
  4. Net twee keer geprobeerd in te loggen, geen enkel probleem, maar ik moet zeggen dat de inlogpagina van mijn Ziggo er langer over doet.


    Edit: ik gebruik Firefox.
     
  5. Misschien is het belangrijk om te vermelden welke internetbrowser we gebruiken. Ik gebruik IE8 en heb vaker problemen, ook op andere sites.
     
  6. ziggo is zo en zo het spoor bijster factuur van mei en juni stonden ook nog niet op mijn ziggo stelletje pannekoeken zijn het word tijd dat de kabel vrijkomt ik weet het dan wel:oyeah:
     
  7. Hier hetzelfde probleem. Ik kon ook niet inloggen op Mijn Ziggo via Internet Explorer. Met Firefox geprobeerd en toen lukte het wel.
     
  8. had anders nooit problemen met inloggen met internet expl7 heb ik nog altijd trouwens
     
  9. Wie is hier nu eigenlijk de pannenkoek ? :rolleyes:
     
  10. Het klantnummer kun je ook op je bankafschrift vinden bij de maandelijkse betaling.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina