1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mijn Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn Ziggo werkt goed en de info is accuraat.
    Ik had eerst idd alleen TV van Ziggo, nu alles-in-1, vandaar :)
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Lucht op he. :wink: Volgens mij ging dit topic daar over.

    Over het algemeen werkt Mijn Ziggo goed maar kan niet zeggen dat de info altijd accuraat is. Zo heeft bij mij een hele tijd verkeerde info gestaan en klopte enkelel gegevens niet.

    Verder prima service.
     
  3. Hehehe, het is niet alles zo slecht wat ze doen hoor.
    Eerst erover praten maar niet ff het topic afsluiten met: "het werkt weer !" of zo, toch wel leuk...
    Maar goed, terug naar het topic, alles is nu ok :applause::applause:
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Kunnen meer mensen momenteel niet inloggen in "mijn ziggo"?
     
  5. Ook niet...
     
  6. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Kom je ook steeds terug in het inlogscherm of dat je je gebruikersnaam en wachtwoord moet controleren?
     
  7. Wat is er met mijn ziggo, deze werkt meer niet dan wel.

    Vanwaar deze vele storingen bij Ziggo?
     
  8. Ik heb alleen problemen als ik inlog op de hoofdpagina, als ik eerst een subkeuze maak en dan inlog doet die het perfect.
     
  9. Ik kom er nu ook helemaal niet meer op?
     
  10. Ik krijg de melding dat ik niet gemachtigd bent om deze pagina te bekijken en dat is nu al een paar dagen zo.

    Wel zo lastig als je toch even je klantnummer wil hebben, maar moet het wel werken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina