1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Mijn Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Orca45

    Orca45 Forum Member

    Berichten:
    223
    Ligt "Mijn Ziggo" er uit
    Ik krijg de melding:
    "De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar...... " :cry:

    Ik doe dit via de website van Ziggo, en kies voor Mijn facturen !!!

    Orca45
     
  2. longbigbear

    longbigbear Forum Member

    Berichten:
    80
    hier lig hij er ook uit,half uurtje geleden nog niet.

    Dirk
     
  3. Sambalby

    Sambalby Forum Member

    Berichten:
    71
    Hij doet het wel, maar uitloggen gaat niet goed.

    Had trouwens mijn Digitaal Totaalpakket opgezegd, maar hij staat nog heel vrolijk op mijn nieuwe factuur. Morgen maar weer bellen.
     
  4. longbigbear

    longbigbear Forum Member

    Berichten:
    80
    en het werkt weer hier.

    Dirk
     
  5. Heisa!

    Heisa! Forum Member

    Berichten:
    272
    Hier ligt hij er uit. Ben benieuwd voor hoelang.
     
  6. agnit

    agnit Forum Member

    Berichten:
    219
    pagina is wel te zien maar hij geeft een foutmelding zodra ik wil inloggen met wel de juiste inloggegevens.
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Inloggen gaat nog steeds niet. Is de laatste tijd wel vaker dat het inloggen niet lukt.
    Zondag-update?:roll:
     
  8. Sambalby

    Sambalby Forum Member

    Berichten:
    71
    Was ook verbaast dat de boel op zondag wordt geupdate. Gisteren nog de oude gegevens en vandaag is alles bijgewerkt.
     
  9. hmolen

    hmolen Forum Member

    Berichten:
    405
    Valt me op dat er alleen gepost wordt als het niet werkt.
    Als het gewoon goed gaat is ineens iedereen weer stil...
    Dit wilde ik even kwijt....

    Trouwens, "mijn factuur" voor de afgelopen tijd is bijgewerkt.

    Op 21 April overgegaan van Digitaal Totaal, naar Alles-in-een Extra.
    Keurig op de "mijn factuur" pagina bijgewerkt met details over de installatie kosten (gratis) en telefoon factuur perfect gedetailleerd weergegeven.
    Het was even een schok, om voor 3 maanden te moeten betalen in een keer maar ik had er rekening mee gehouden, dus dat ging ook weer snel over.

    Ik vind dat dat ook wel eens gemeld mag worden !
    H.
     
  10. Decibert

    Decibert Forum Member

    Berichten:
    907
    Zo gaat dat, als het werkt vindt men dat vanzelfsprekend, en als het niet werkt... De truc is om net zo blij te zijn met iets wat werkt als je boos bent over iets wat niet werkt, dan ben je het grootste deel van de tijd dolgelukkig ;). Zo ben ik élke dag dat ik een goeie internetverbinding heb weer dankbaar dat mijn ISP dat weer een dag voor elkaar heeft gekregen. Credit where credit's due.

    Overigens is Digitaal Totaal een extra zenderpakket wat helemaal losstaat van Alles in 1 Extra.

    Terug on-topic, als het goed is doet MijnZiggo het wel weer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina