1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mijn Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Orca45, 24 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligt "Mijn Ziggo" er uit
    Ik krijg de melding:
    "De opgevraagde pagina is niet (meer) beschikbaar...... " :cry:

    Ik doe dit via de website van Ziggo, en kies voor Mijn facturen !!!

    Orca45
     
  2. hier lig hij er ook uit,half uurtje geleden nog niet.

    Dirk
     
  3. Hij doet het wel, maar uitloggen gaat niet goed.

    Had trouwens mijn Digitaal Totaalpakket opgezegd, maar hij staat nog heel vrolijk op mijn nieuwe factuur. Morgen maar weer bellen.
     
  4. en het werkt weer hier.

    Dirk
     
  5. Hier ligt hij er uit. Ben benieuwd voor hoelang.
     
  6. pagina is wel te zien maar hij geeft een foutmelding zodra ik wil inloggen met wel de juiste inloggegevens.
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Inloggen gaat nog steeds niet. Is de laatste tijd wel vaker dat het inloggen niet lukt.
    Zondag-update?:roll:
     
  8. Was ook verbaast dat de boel op zondag wordt geupdate. Gisteren nog de oude gegevens en vandaag is alles bijgewerkt.
     
  9. Valt me op dat er alleen gepost wordt als het niet werkt.
    Als het gewoon goed gaat is ineens iedereen weer stil...
    Dit wilde ik even kwijt....

    Trouwens, "mijn factuur" voor de afgelopen tijd is bijgewerkt.

    Op 21 April overgegaan van Digitaal Totaal, naar Alles-in-een Extra.
    Keurig op de "mijn factuur" pagina bijgewerkt met details over de installatie kosten (gratis) en telefoon factuur perfect gedetailleerd weergegeven.
    Het was even een schok, om voor 3 maanden te moeten betalen in een keer maar ik had er rekening mee gehouden, dus dat ging ook weer snel over.

    Ik vind dat dat ook wel eens gemeld mag worden !
    H.
     
  10. Zo gaat dat, als het werkt vindt men dat vanzelfsprekend, en als het niet werkt... De truc is om net zo blij te zijn met iets wat werkt als je boos bent over iets wat niet werkt, dan ben je het grootste deel van de tijd dolgelukkig ;). Zo ben ik élke dag dat ik een goeie internetverbinding heb weer dankbaar dat mijn ISP dat weer een dag voor elkaar heeft gekregen. Credit where credit's due.

    Overigens is Digitaal Totaal een extra zenderpakket wat helemaal losstaat van Alles in 1 Extra.

    Terug on-topic, als het goed is doet MijnZiggo het wel weer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina