1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo laat eerst afweten maar komt nu met monteur

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door grensstreek, 22 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kan het nog gekker ja wel dat kan ik ben al een maand bezig om me internet, telefonie goed te krijgen.
    En gebeld, gebeld, gebeld, en eindelijk kreeg ik te horen u splitter is niet goed we sturen een nieuwe dit zou 5 werk dagen duren en je raad het al gewacht, week er op niks gewacht een week later weer niks naar 4 weken kwam de postbode en raad eens nee ze stuurde een wandcontact doosje vandaag maar weer gebeld ging goed tot me telefoon uit viel maar weer gebeld en probleem uit gelegt en wat kwam er u mag gaan betalen en daar heb ik ze even flink ergens op gewezen dat @home toen de tijd alles aan heeft gesloten en de splitter van hun is en ik werd in de wacht gezet naar 4 minuuten kwam ze terug aan de lijn en weer het zelfde en heb de dame maar gezegt moet ik weer naar kassa toen werd het stil en eindelijk gaf ze toe en maandag komt de montuer want me internet kaas terug naar ziggo waar door de verbinding niet goed is dus nu maar hopen of alles goed komt aan komende maandag 25 mei 2009.

    Maar nu me vraag kennen meer mensen dit probleem en wat kan ik nu nog meer doen want heb even een groot vraag teken bij ziggo staan.
     
  2. Welk probleem? Dat heb je namelijk niet verteld. Had je een slechte verbinding of geen verbinding? En op welke diensten? Onder welke omstandigheden? Heeft het eerst wel gewerkt?

    Als je alleen bedoelt dat vervangende apparatuur niet altijd goed/op tijd verzonden wordt, zal je niet de enige zijn. Ik heb zelf netjes een versterker gekregen omdat het signaal te zwak binnenkomt zelfs als ik de TV rechtstreeks bij het AOP zet, maar het gaat natuurlijk niet altijd goed.
     
  3. Het probleem wat er is de splitter die @home en essent er toen de tijd tussen hebben gezet terug kaats naar ziggo en waar door internet de snelheid niet wordt gehaald en de telefoonlijn weg valt echte woont me moeder nog bij me en voor haar hebben we een alarm systeem die werkt via de telefoonlijn en dat werkt perfeckt maar nu dus niet omdat het modem nu ook uitvalt en de splitter terug kaats en er momenten zijn dat we geen telefoonlijn hebben dan is de lijn dood dus al met al ziggo weet waar het aan ligt en stuurde me een boxje voor de tv aan te sluiten waar dus niet om gevraagd is ook en dat heb ik ze vandaag verteld echte deden ze moeilijk maar kwamen er snel achter dat het probleem door hun is veroorzaakt en dat er maandag dus een monteur komt maar dit heeft al met meer dan een maand geduurd.
    Dus u lees wel we zijn zeer teleur gesteld dat er nu pas wat gebeurd hopelijk want we vragen ons het af of ze wel echt komen.

    zo ver dus wat er aan de hand is en waarom ik dus niet echt zegt ziggo wat zijn jullie goed bezig want dat zijn ze in mijn ogen nog lang niet.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina