1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet OK, tv OK, telefoon heeft nog nooit gewerkt

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door bobus, 22 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je hebt volkomen gelijk. Ik heb net met Tele2 gebeld en zij hebben het nummer per 26 mei vrijgegeven naar Ziggo maar ons abonnement loopt dus nog altijd door bij Tele2. Dit heeft de medewerkster van Tele2 nu ook opgezegd (wel triest van Ziggo dat ze dit niet gemeld hebben) maar het wordt nu niet per 1 juli opgezegd (wat normaal de 1 maand opzeg termijn was) maar per 1 augustus. Ik zit dus nog 1 maand langer vast aan het abonnement van Tele2, deze kosten zal ik wel aan Ziggo gaan doorgeven.

    Nu zit ik echter wel nog steeds met het probleem dat ik niet gebeld kan worden. Volgens Tele2 ligt de bal bij Ziggo want zei hebben per 26 mei het nummer vrij gegegven.

    Heb jij nog een idee wat ik nu het beste kan doen. Ik ga zeker weer met Ziggo belen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2009
  2. @Decibert, Er is een wonder gebeurt. Gisteren heb ik vanaf de zaak naar ons vaste nummer gebeld en werkte het nog niet maar zonet (omdat ik net op het punt stond om weer met Ziggo te bellen) probeerde ik het nog eens en wonderbaarlijk ging de telefoon over :pompom: Ik kon het niet geloven en probeerde het nog eens en daadwerkelijk het werkte. Ik ben nu blij dat dit probleem uit de wereld is en dat we weer gebeld kunnen worden (het zal nu over zijn met de rust :mrgreen:).

    Jouw wil ik in ieder geval bedanken voor het advies om toch eens te bellen met Tele2. Want als ik dat niet had gedaan dan zou het abonnement bij Tele2 gewoon blijven doorlopen. Nogmaals bedankt daarvoor. Ik trek hier in ieder geval mijn leering uit en zal niet meer blind staren op brieven waarin staat dat de opzegging wordt geregeld. Gewoon bij een probleem direct bellen met beide partijen en niet meer afwachten.

    Ben in ieder geval blij dat dit probleem van de baan is (hopelijk blijft het ook werken) want het 2 keer in de week bellen met Ziggo ging me wel een beetje de keel uithangen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2009
  3. :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina