1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet OK, tv OK, telefoon heeft nog nooit gewerkt

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door bobus, 22 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Iemand bij Ziggo leest dit forum, want ik kreeg zojuist een telefoontje van het errorteam. Er is iets niet goed gegaan met de migratie, maar het telefoonnummer staat wel bij Ziggo geregistreerd volgens de OPTA. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en mij werd verteld dat de boel binnen nu en 48 uur moet gaan werken. Ik ben benieuwd en heb iig iets meer vertrouwen in de zaak. Dat het internet uitvalt heeft ook te maken met de migratie, al heb ik geen idee wat dat inhoudt.
    Tele2 heb ik inmiddels per brief opgezegd en geinformeerd over mijn overstap.
     
  2. Veel Ziggo medewerkers, soms herkenbaar maar ook vaak niet herkenbaar, zijn actief op dit forum. Medewerkers van het Error team zijn herkenbaar onder Ziggo Webteam.
     
  3. Mooi, dan is deze draad dus een nuttige actie.
    Waar ik nog niet helemaal uitkom, is waar dit pakket nu eigenlijk uit bestaat en of ik mijn oude televisie Z1 en internet Z2 op moet zeggen, of dat Ziggo dit voor mij wijzigt. De factuur die ik net binnenkreeg is daar niet duidelijk over en van "mijn producten" word ik ook niet veel wijzer. Het oude internet Z2 en televisie Z1 zijn namelijk knap nutteloos geworden dus daar moet ik wel vanaf. :wink:
    Heeft dat ook met de migratie te maken?
     
  4. Afgelopen dinsdag constateerde ik dat de telefonie bij mij niet werkte (ik heb sinds vorige week woensdag het Ziggo totaal pakket), het ledje van telefonie knippert continue op het modem en ik krijg geen kiestoon te horen via de telefoon welke ik heb aangesloten op het modem (heb ook al eens een andere telefoon aangesloten maar zonder resultaat).

    Afgelopen dinsdag heb ik contact met Ziggo opgenomen en nadat ze (zeer vriendelijke Ziggo medewerkster) alles geprobeerd hadden kwam ze tot de conclusie dat er iets mis was met het modem (althans tijdens het uitlezen van het modem kreeg de medewerkster van Ziggo een foutmelding te zien) en dat ze het door zou geven aan de technische dienst omdat ze het verder niet kon oplossen. Volgens de medewerkster zou het probleem binnen 7 dagen opgelost moeten zijn maar tot nu toe is het nog niet opgelost. Het lullige is nu dat sinds afgelopen woensdag (gisteren) de analoge lijn (Tele2) is afgelosten. Ik kan op dit moment dus niet meer met een vaste telefoon bellen. Ondanks dat ik het probleem al telefonische heb doorgegeven (afgelopen dinsdag) is het dan toch raadzaam om onderstaand formulier in te vullen ?

    Want als ik weer met Ziggo moet bellen zou ik dat moeten doen met de mobiele telefoon van de zaak en dat doe ik liever niet.
     
  5. In een normale situatie, waarin je al je abonnementen die je bij Ziggo had (dus RTV en Internet Z2) onder het zelfde klantnummer had staan, regelt Ziggo het gewoon. Je betaalt dan de dagen tót het pakket actief is voor je losse abonnementen, daarna voor het pakket.

    De eerste factuur krijg je over de eerste volledige maand + het gedeelte van de voorgaande maand waarin het pakket actief was. Eventueel vantevoren betaald geld voor de losse abonnementen over de periode waarin je ondertussen Alles in 1 had wordt verrekend met de volgende factuur.
    Dit lijkt omslachtig, maar deze werkwijze wordt bij honderden klanten per dag toegepast en gaat in de praktijk weinig fout.

    Als je de abonnementen op TWEE klantnummers had (dus RTV en Internet Z2 elk op een ander) dan moet dat geen probleem zijn, maar slordige medewerkers willen daar nog wel eens overheen kijken, en dan is het de moeite waard even te checken bij de klantenservice of het allemaal goed is ingevoerd.

    Als je een helemaal nieuw klantnummer hebt gekregen zou ik zo spoedig mogelijk contact opnemen met de klantenservice, dan kan het zijn dat je oude abonnementen nog ongewijzigd doorlopen.

    Mijn Producten wordt vaak pas bijgewerkt bij de volgende facturatieronde, en is daarom niet altijd up-to-date.
     
  6. Vrijdag telefoon van Ziggo: of m'n internet het nu beter doet. Inderdaad, resetten is niet meer nodig. De telefoon zou het dan binnen een dag doen, maar das dus niet gebeurd. Zal wel na pinksteren worden, ik wacht nog even af.
     
  7. Yes, alles doet het! Mede dankzij dit forum kan ik nu bellen en gebeld worden, helemaal top.
     
  8. Mooi dat je dat ook nog even komt melden :thumb up:. Geniet ervan!
     
  9. Ik heb ook pas het alles in 1 pakket, deze is alleen niet terug te vinden in mijn ziggo, dus ik kan qua telefonie niets instellen.
     
  10. Ik kan helaas nog steeds niet bellen of gebeld worden. Ik heb het inmiddels al twee keer telefonisch doorgegeven en ook nog eens via het formulier wat hier gepost werd. Maar helaas zonder resultaat want ik ben nog steeds telefonisch onbereikbaar. Ik hoop echt dat het snel wordt opgelost want dit is verreweg van ideaal.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina