1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Waar blijft de firmware update?

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door ArChie, 22 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    Als je me meer informatie geeft omtrent "zo'n niet afgemaakte service definitie" dan wil ik kijken of dit opgelost kan worden. Het opstarten van een maintenance project zal veel meer inspanning vergen..
     
  2. Han Rehm

    Han Rehm New Member

    Berichten:
    3
    Timer problemen

    Dat timerprobleem is inderdaad veel voorkomend, zie ook de discussie met de titel Eerste ervaringen
     
  3. Pio

    Pio Forum Member

    Berichten:
    1.276
    En hoeveel van de half miljoen zijn er daadwerkelijk in gebruik?
    Ik ken veel mensen die dat ding gratis hebben gekregen en waar de doos nog niet eens van geopend is.Door gebruik Alphacrypt, reeds andere decoder/PVR en gewoon geen interesse.
    Omdat de Humax veelal gratis was zijn er ook minder mensen die klagen denk ik: gegeven paard idee.
     
  4. SLH

    SLH Forum Member

    Berichten:
    8
    Uit pure nieuwsgierigheid was ik dit topic aan het doorlezen en eerlijk gezegd kan ik over ongeveer ieder probleempje meepraten.

    Timer: nu besef ik pas waarom gisteravond de reservering van een programma niet oversprong. Het was nog geen tijd volgens de timer (hij loopt nu 20 minuten achter).

    Daardoor zal de guide ook niet up-to-date zijn en zit ik af en toe verbaasd te kijken als ik denk een programma te gaan zien wat er niet is.

    Geluid: Had niet eens bedacht dat het wel eens aan de ontvanger zou kunnen liggen, maar inderdaad met regelmaat bij het overschakelen geen geluid....

    Ik las ergens dat als er geen support meer zou worden gegeven, het netjes zou zijn dat Ziggo dit zou melden (bericht van, geloof ik, juni 2009). Tja, ik neem aan dat dat niet het geval is. Mijn abo is op 7 juli jl. ingegaan en ik heb nog gewoon een Humax gekregen.

    Kortom, ik heb er de ballen verstand van, maar als er dus schijnbaar meer mensen last van hetzelfde probleem hebben, dan lijkt het me dus aan de ontvanger te liggen. En aangezien ik zo blont was om deze problemen niet verband te brengen met de receiver, zouden er wel eens veel meer mensen last van kunnen hebben.....
     
  5. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Uiteraard zou er nog support gegeven moeten worden. Deze ontvangers worden nog steeds weggegeven aan mensen die switchen naar een alles-in een abo. Heb er zelf, een paar maanden geleden ook 1 gekregen en uiteraard gelijk weer verkocht, maar ondersteuning moet door Ziggo wel gegeven worden. Hij is tenslotte gecertificeerd en niet end-of-life verklaard. Zelfs de panasonic is dat niet, maar dat is een ander verhaal.

    Gert.
     
  6. Pio

    Pio Forum Member

    Berichten:
    1.276
    Eigenlijk is dat toch ook een enorm arrogante k:censored:thouding van Copaco.Ieder normaal bedrijf kijkt toch serieus naar de klachten van gebruikers en toch niet alleen totdat het er heel veel zijn. Als iemand van Ziggo wat aangeeft dan kijk je toch zeker of je dat zelf kunt reproduceren. Daarna probeer je toch om het probleem op te lossen omdat je als bedrijf toch ook een goed produkt wil afleveren.
     
  7. Vrijevogels

    Vrijevogels Forum Member

    Berichten:
    1.025
    Problemen hier zijn:

    Tijd loopt regelmatig achter, stroom eraf en het is weer even goed
    EPG vaak onvolledig
    Geluid loopt net een kleine seconde achter op het beeld.

    Verder geen problemen hier met de Humax
     
  8. Vrijevogels

    Vrijevogels Forum Member

    Berichten:
    1.025
    Das mooie struisvogel politiek, zo kan ik de problemen ook wel weg wuiven !
     
  9. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Mijn Humax IR-FOX C heeft de laatste weken weer een nieuw probleem. Na het uit standby halen van de ontvanger is er bij het zappen even kortstondig een flits te zien net voordat het beeld van het gekozen kanaal wordt getoond. Na een aantal minuten is dat probleem weer verdwenen. Wat is het toch een "genot" dat we alleen die door Ziggo "goedgekeurde" goedkope rommel mogen gebruiken.
     
  10. jongetje

    jongetje Forum Member

    Berichten:
    465
    Even offtopic, wees blij dat je bij Ziggo zit, bij UPC wordt je gewoon een mediabox opgedrongen en kun je helemaal niet kiezen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina