1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waar blijft de firmware update?

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door ArChie, 22 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En dit probleem ben ik nog nooit tegen gekomen, alleen als je van dvb subs wisselt naar txt subs, maar dat probleem is reeds bekend bij Ziggo.
     
  2. Dat probleem ben ik ook een paar keer tegen gekomen betreft het geluid(omschakeling dvb en txt subs. Maar dat vind ik minder storend dan de "tijdbug". Tijd loopt nog steeds goed hier, vreemd maar waar, toeval of niet, met het verwisselen van de zenders(zie vorige bericht van mij).
     
  3. Heb de decoder hier even van de stroom gehad en de tijd loopt nu inmiddels al een half uur keurig op tijd. De tijd zal uit wijzen of dit hopelijk zo blijft.
     
  4. En nog steeds loopt de tijd op tijd. Lijkt wel of op den duur het geheugen van de Humax vol loopt of zo en met de stroom er even af weer geleegd wordt.
     
  5. Tijd loopt hier ook nog steeds goed, zelfs na de veranderingen van afgelopen nacht.
    En inderdaad, dat vermoeden heb ik ook(geheugen).
    We wachten af hoelang de "tijd" het vol houdt. :oyeah:
     

  6. Ik kan de klok erop gelijk zetten :grin: elke tweede maand de stekker eruit en erin, dan doet hij het weer een tijdje goed.
    Vervelend aangezien ik de boel ingebouwd heb, en er dus wel ff mee bezig ben. Heb inmiddels maar een snoertje buitenom gelegd, wel zo makkelijk.

    grtz Frans :cool:
     
  7. Even naar de meterkast, stroom er af, stroom er weer op, klaar.
     
  8. Bij omschakellen van dvb subs naar txt subs valt het geluid hier niet meer weg. Dus toch geen bug van de Humax, maar was verkeerde instelling bij Ziggo?

    Meer mensen waarbij dit nu opeens werkt????
     
  9. JUNK Humax Fox C

    Er komt helemaal geen fix, want het is gewoon een puinbak.
    Hij was, bij mij althans, ook gratis hé.
    Dan mag je er niets van verwachten.
    En dat laat Ziggo goed merken.
    Ook de tips hier op het forum oa van CeeS http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14131 werken niet.
    Ja een paar uur.
    Het is gewoon vullis.
    Zou dat niet eens een punt van overleg kunnen worden tussen de gebruikers groep en Ziggo, dat overleg bestond vroeger bij Multikabel wel.

    Piet.
     
  10. Het zal op een of andere manier wel aan jezelf liggen, want hier werkt het ding feilloos. Het is IMHO een meer dan uitstekende ontvanger.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina