1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"proefperiode verlopen" is dit specifiek voor Cisco? (gaat het opgelost worden?)

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door onno72, 20 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. met betrekking tot je vragen :


    Nu vraag ik me af,
    - is dit euvel specifiek van de Cisco?
    - heeft iedereen met een Cisco dit?
    - gaat het ooit opgelost worden?
    - is er nog iets anders aan te doen?

    -Tis niet specifiek aan cisco , het heeft te maken met het digitale netwerk en hoe de sleutels via IRDETO worden verstuurd
    soms lijkt het wel alsof er veranderingen doorgevoerd worden (kwamen er ineens 500-1000 calls binnen uit het niets over E19 (key niet gesynced met irdeto systeem)

    soms werkte het opnieuw opstarten / herprovisioninen van de pvr wel . meeste gevallen was het of even dag wachten tot alles weer ok was of anderzijds even door de helpdesk je smartcard laten heractiveren (kunnen ze in 1 klik MITS alle pakketten goed geregistreerd staan in het systeem)
     
  2. ik heb er ook last van van e-19 en klokfreeze

    Op de vraag van anoniem wie er last van had. Nou ik ook. Maar ik heb onlangs interactieve tv opnieuw geinstalleerd en het lijkt weg, dat freezen, hij deed toen gelijk een firmware update. Echter nu kan ik niet meer zappen. Misschien dat dat binnenkort vanzelf is opgelost.
     
  3. ik hoop dat ik nog "on topic" ben. Ik ben net terug van vakantie en wil de opnames bekijken die ik geprogrammeerd heb op de Cisco 8455DVB in de vakantie tijd. Beide opnames zijn niet gelukt. De ene opname is na 3 minuten afgebroken en de andere na 10 minuten. Allebei op rtl4. Dit is een van de vele voorbeelden dat de opnames niet goed gelukt zijn. Ik zit zelf in het casema gebied (pc 4105)
    Ik merk dat de problemen groter geworden zijn naar de voorlaatste firmware. (de firmware die het blokkade rondom de foutmelding "onvoldoende signaal" oploste) Maar dit is een gevoel en durf het niet zeker te zeggen. Ik baal er als een stekker van en kan dus niet van de PVR functie aan. Ik heb mijn oude DVDR7300 maar weer uit de kast gehaald,maar deze kan helaas niet digitaal opnemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2009
  4. Bij mij mislukken ook al lange tijd regelmatig opnames.
    's Avonds de decoder aangehad, gedurende de nacht op standby gezet en dan de volgende dag blijken opnames van overdag mislukt te zijn. Bij het handmatig aanzetten van de decoder is er dan eerst even een minuut of wat die E19 melding.

    Echt bijzonder storend voor ons, en wel heel erg suf dat Ziggo zo lang dit probleem laat spelen op haar netwerk. Het is toch niet bepaald zo dat er geen klachten over zijn. Wat verwacht Ziggo van ons als klant nou dat we doen, zodat een techneut dit eens voor altijd oplost? De helpdesk komt niet verder dan 'nooit eerder gehoord, heeft u al even de stekker uit het apparaat gehaald'. Ze moeten zich schamen dat ze dat nog durven voorstellen.
     
  5. Ik heb sinds een week hetzelfde probleem, E19 foutmelding. Duurt lang voordat deze verdwijnt, soms decoder aan en uitzetten of stekker eruit.
    Opnames mislukken inderdaad wat enorm frustrerend is.

    Als dit nog langer zo doorgaat zeg ik mijn abonnement op.
     
  6. Voor de meelezenden Ziggo mensen:
    Dit probleem speelt zich voor mij af in het ex-Casema gebied in Beverwijk. Ik neem regelmatig dingen op van zenders als SciFi en 13th Street. Deze zenden overdag interessante dingen uit die ik probeer op te nemen. Elke dag draait de PVR wel. Ongeveer 1x op de 8 opnames mislukt, een rood bolletje bij de opname die verder leeg is en bij het aanzetten van de decoder eerste tijd een E19-4 melding die soms minutenlang blijft staan, ik heb een keer zelfs 10 minuten gemeten. Al die tijd heb ik perfect NL1 maar geen enkele andere zender.

    In het systeem menu van de decoder heb ik vrijwel altijd 90-100% signaal en kwaliteit is ook vrijwel altijd 100%. De verbinding is daarom niet slecht, iets wat de heldpesk al eens suggereerde.
     
  7. ik heb precies hetzelfde in regio Leiden. Alleen NL1, rest tot Ziggo info kanaal doet het niet. Mijn signaal en kwaliteit percentage flucturen behoorlijk valt me de laatste tijd op. Rest v/d diensten werk prima overigens.

    Wat ik het ergste vind is de mislukte opnames. Dit gaat al dik een week niet goed. De harddisk en opname mogelijkheid vind ik een van de belangrijkste functionaliteiten. Besloten om een serie eens niet te d........ en nu wil ik de nieuwste aflevering kijken..niks nada niente
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina