1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"proefperiode verlopen" is dit specifiek voor Cisco? (gaat het opgelost worden?)

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door onno72, 20 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. V.w.b. de humax zullen we kijken of we dit kunnen oplossen met de eerst volgende maintenance release.
     
  2. en wanneer kunnen we die maintenance relaese verwachten?
     
  3. Dat kun je nalezen in deze thread die specifiek over de humax5050c gaat.
    Graag verdere vragen daar stellen
     
  4. In aansluiting op dit bericht in de humax 5050c draad leek het mij wel nuttig om dat hier ook te doen.

    Ik had vandaag 7 mislukte opnames en (1 gelukte) op de cisco.
    Mislukte opnames waren van animal planet, animal wild, history HD, national geographic wild. De gelukte van history HD.
    Een deel van die opnames was aansluitend, maar er waren er ook bij waar een half uur of meer tussen zat.
    De cisco bevat een zwarte TVD kaart.
     
  5. Op het gevaar af erg "off topic"te worden, maar het sluit wel aan bij de ontstane problemantiek het volgende:

    Ik heb deze thread eens rustig vanaf posting 1 gelezen en een aantal dinges sluiten aan bij mijn ervaringen:

    Ik heb nu een humax en een cisco staan ( de laatste nog maar even ) en sinds een aantal weken heb ik op beide apparaten zeer frequent de problematiek van afgebroken opnamen. Bij de humax had ik daar in et begin helemaal geen last van.

    Als ik de antwoorden goed lees dan komt dit bij probleem veel gebruikers voor. En is terug te leiden op een zgn Key update die die door Ziggo verstuurd wordt met een heel kort interval ( een uur op 6 ) Als een aparaat meer dan 6 uur uit of standby staat treedt het probleem op.

    Laten we dan de niet echt opbouwende statements van Anoniem - een Ziggo medewerker - met de strekking "als onze problemen gevende service je niet bevalt dan ga je maar weg" - hoewel je als consument niet vrij uit kabelleveranciers kan kiezen en dus "vast" zit aan een provider - buiten beschouwing laten.

    Het lijkt er echter op dat een waarschijnlijk sinds een paar weken veranderde dienstverlening van Ziggo leidt tot problemen bij de gebruikers.
    Een reactie dat er dan in september of oktober in een maintenance relaese een oplossing zal gaan komen is voor mij echt een zeer teleurstellend bericht. Het is dan 4 maanden kampen met een probleem dat - de thread lezende - ook verholpen kan worden door de key update interval tijd te verlengen naar een werkbaardere lengte

    Dus ik hoop dat ik het allemaal verkeerd begrepen heb. En Ziggo pro-actief en positief snel werkt aan oplossingen voor problemen met door hen goedgekeurde PVR's binnen hun eigen netwerk
     
  6. Nee, maar de schotel, digitenne en TV-zenders over het internet zijn wel een alternatief.

    :schater:
     
  7. Tja.... Als dat nog eens waar mag zijn!
     

  8. Hmmm schotels en flatgebouwreglementen gaan niet altijd samen, heeft digitenne uberhaupt meer dan 5 TV zenders? :schater: en TV zenders over het internet is ook niet voor iedere niet zo handige consument makkelijk ter beschikking.

    Het punt is Ziggo heeft redelijk monopoly - je kan niet naar een andere provider zoals wel bv met telefoon en electra kan - en is dan m.i. erg traag met het oplossen van problemen die ze waarschijnlijk eerst zelf veroorzaakt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2009
  9. Een reden dat ik dus ook nooit voor een 3-in-1 abonnement zou kiezen bij wie dan ook.
    Mijn telefoon, internet en kabel zijn alle drie verschillende providers met - voor zover ik kán kiezen - gekozen op goede prijs / prestatie verhouding.
    Het is misschien niet het meest voordelig, maar met mijn internet heb ik dus zeker geen crappy service provider.

    Kwaliteit kost geld ...
     
  10. Houd het on-topic.

    Ook hier graag on-topic blijven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina