1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Freezes op RTL8

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door twigger, 19 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan doe je iets niet goed :)

    Probeer het eens als volgt

    bel helpdesk leg je probleem voor en geef aan dat je al alle kabels hebt nagelopen heeft vervangen voor hoge kwaliteit en dat je de decoder al tig keer hebt gereset.

    Dan krijg je tenminste niet dat hele standaard verhaal

    Je melding zal dan doorrgezet worden naar de TD die het verder behandeld en eventueel een monteur stuurt.

    Soms moet je ff je poot stijf houden maar mijn ervaring is dat ze meestal wel doorhebben dat je wel verstand van zaken hebt.

    ps. heb je de decoder ook hemelaa los geprobeerd zonder eventuele recoder ertussen etc gewoon decoder -> tv
     
  2. Mijn evaring is dat er gemotiveerde en ongemotiveerde mensen zitten net zoals elke helpdesk... Als jij zeker weet dat het niet jou probleem is zou ik dus gewoon bellen of via internet de helpdesk benaderen kan ook, dan hoef je niet te bellen ;)
     
  3. En je WCD/AOP is gewoon goed afgeschermd?

    Ofwel het probleem ligt niet bij jou in huis? Bel dan gewoon netjes en vriendelijk maar wel met stijve poot (kom je toch het verst mee uiteindelijk)...
     
  4.  
  5.  
  6.  
  7. dan bellen en zeggen beeld staat vast doet niks meer gaan ze vanzelf wel zoeken :)
     
  8. hier in delfzijl op rtl8 melding geen signaal de rest van de zenders werken wel allemaal ps heb digitaal totaal
     

  9. 1arrie1 en alle andere gebruikers uit noord en oost Nederland die problemen hebben met RTL8 zie:
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=159772&postcount=4

    Hier staat hoe jij dit kunt oplossen:!:



    @Twigger zou je willen bijhouden wanneer jij de in Limburg de hiks op RTL8 ziet?

    Heb de loggings nagekeken en gisteravond geen probleem gezien. De afgelopen week wel een probleem gezien een keer overdag dat was tijdens een schakeling bij RTL tussen de uitzending van RTL8 en Telsell.
    Zoals je ziet heeft jouw probleem onze aandacht wel alleen was er nog niet aan toe gekomen eerder te posten.
     
  10. Ik zal het in de gaten houden. Gisteren avond heb ik een half uur gekeken naar rtl8 en geen freezes gezien.
    Laatste keer was eergisteren bij Oprah, maar ik kijk niet zo vaak naar die zender dus het kan vaker zijn voorgekomen.
    Ik ga het i.i.g wat vaker in de gaten houden nu.


    Ok geeft niet, ik heb er wel begrip voor:wink:

    Alvast bedankt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina