1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

360 Ineens bezig met zoeken signaal

Discussie in 'Samsung DCB-H360R (HDTV)' gestart door jojet, 18 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,


    Heeft iemand misschien ooit zelfde probleem gehad met de 360? Het volgende: van het ene op het andere moment stopt de hd-ontvanger en geeft aan dat het bezig is te zoeken met naar signaal (e52 code). Er is verder helemaal niets veranderd. Een andere digitale ontvanger die elders in de kamer staat kan wel gewoon digitaal ontvangen dus het signaal komt wel van ziggo binnen. De HD ontvanger ondertussen al ontkoppelt, van stroom gehaald, smartcard eruit en erin enz. Elke keer na opstarten hetzelfde.

    Zojuist nog een keer opgestart en wederom eerst code 48 (geen signaal) en daarna weer de e52 code. Niets helpt.

    Enig idee wat er aan schort? Het analoge signaal komt wel gewoon binnen.


    john
     
  2. kabels al gecontroleerd? Misschien zit er wel iets los.
     
  3. Jazeker,


    Ook de kabels allemaal afgelopen. Niets aan de hand.

    Inmiddels na ruim een uur de 360 van het lichtnet te hebben gehad weer opgestart en wat gebeurt er!? Ik krijg zomaar een e19 melding (die ik in het verleden ook vaak kreeg) en na zo'n 10 seconden gewoon weer beeld en alle zenders doen het weer.

    Snap er niets van, helemaal niets aangepast of zo, maar kennelijk helpt het een uurtje af te koppelen van het lichtnet. Benieuwd of er morgen nog beeld is. Afwachten maar.


    john
     
  4. 360 signaal kwijt

    Hallo,

    Heb sinds het weekend het zelfde probleem, alle mogelijke kabels vervangen en het helpt niet. Ben erg benieuwd hoe het is afgelopen bij jou ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina