1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bij wie werkt iTV?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door with_joerg, 17 mei 2009.

?
  1. Nee, bijvoorbeeld provisioning niet geslaagd

    10 stem(men)
    15,4%
  2. Geen afspeelknop in het iTV

    19 stem(men)
    29,2%
  3. Heb wel een afspeelknop maar zonder functie

    7 stem(men)
    10,8%
  4. Werkt pefect

    29 stem(men)
    44,6%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Na een maand nog steeds niet
     
  2. Nee bij mij werkt het ook niet heb de Cisco nu drie dagen in huis ,maar kan nog niet de programma's afspelen?.
    Waarom werkt het eigelijk niet?.
    Ik zit in Friesland Joure.
    William.
     
  3. 3 dagen pas je moet nog heeeel veeel geduld hebben
     
  4. ITV werkt gedeeltelijk

    Het onderdeel Ooit gemist werkt niet. Vandaag voor de zoveelste keer de helpdesk gebeld. Men probeert het wel op te lossen maar lukt blijkbaar niet.
    De andere onderdelen van ITV, net gemist, TV Theek en On demand werken uiteindelijk prima.
     
  5. moet je ooit gemist niet apart aanvragen??
     
  6. Het lijkt bij mij alleen maar achteruit te gaan.
    Had ik 3 weken geleden nog bij het aansluiten 100% signaal, viel dat na een aantal dagen terug naar zo'n 40%. Nu is dat 8%.

    Daardoor geen dhcp meer en dus geen itv.
    Heb ook geen serving area sinds het begin.

    Gaat allemaal lekker.
     
  7. momenteel is er een grote storing gaande mbt itv bij Ziggo.
    Vandaar dat het niet werkt, is ook te vinden op de storingssite van ziggo zelf.
     
  8. van zaterdag 6 juni 20.49 uur tot zondag 7 juni 07.42 uur
    Op dit moment is er een Interactieve Televisie storing. Hierdoor ontvangt uw Cisco iTV decoder geen nieuwe updates van het iTV pakket Uitzending Gemist.

    Bestaande uitzendingen zijn wel beschikbaar.

    Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
    alleen uitzending gemist
     
  9. Uh, die signaal drop naar 8% heb ik al een ruim een week. Dus buiten de storings data om.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina