1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bij wie werkt iTV?

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door with_joerg, 17 mei 2009.

?
  1. Nee, bijvoorbeeld provisioning niet geslaagd

    10 stem(men)
    15,4%
  2. Geen afspeelknop in het iTV

    19 stem(men)
    29,2%
  3. Heb wel een afspeelknop maar zonder functie

    7 stem(men)
    10,8%
  4. Werkt pefect

    29 stem(men)
    44,6%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie! Het werkt:pompom:

    Vorige week nog even met Ziggo gebeld, en er bleek iemand in de buurt exact hetzelfde probleem te hebben. Wel een afspeelknop, maar geen beeld.

    De technische afdeling was in staat dit probleem in de simulator na te spelen, en er bleek ergens een router (o.i.d.) verkeerd geconfigureerd. Afgelopen zondag werkte het!

    Happy customer:oyeah:
     
  2. @Camstar

    Ik had hetzelfde probleem en kreeg hetzelfde verhaal van de m.i. deskundige helpdeskmedewerker. Hij verwees ook naar hetzelfde probleem bij iemand in dezelfde regio als ik. Ik woon Winschoten, dus dat zult u/jij geweest zijn?! Bij mij werkt het sinds enkele dagen.
     
  3. Klopt!. Ik woon in Meeden.

    Mooi dat het opgelost is.
     
  4. bij mij werkt het perfect heb wel een monteur van ziggo hier gehad
    alleen rtl gemist is nog niet online komt wel.
     
  5. Bij mij werkt het goed (ondanks dat ik hem pas een week heb, alleen gisteren netwerk niet beschikbaar probeer het later nog eens.

    opm. voor Ziggo
    bij TVtheek staan de afleveringen van de series niet op volgorde en je kunt ook niet in het scrol scherm zien welke aflevering het is
    nu Lost seizoen 1
    beter Lost s.1 afl. 4 weet je tenminste welke kant je op moet scrollen en hoef je niet steeds te wachten tot je de selectie in beeld hebt.

    grt, Johan:lol:
     
  6. soms werkt het wel, soms werkt het niet.... zucht.... vandaag weer eens niet...

    Krijg de melding dat ik geen abbo heb en helpdesk moet bellen om van iTV gebruik te maken. Onlangs weer werkend gekregen door modem opnieuw te provisionen, maar helaas nu er weer mee gestopt.
    Gek genoeg wel de uitgebreide EPG, dus kennelijk doet het modem het nog wel....

    Beats me, denk dat iTV abbo maar even de vuilnisbak ingaat....
     
  7. Vreemd genoeg werkt TV-theek prima, maar uitzending gemist niet. Daar blijf ik maar tegen zo'n oranje schermpje aankijken. Je zou toch denken dat als tv-theek werkt alles qua retoursignaal e.d. goed moet zijn. Dus waar het nu aan ligt? ...
    VOD nog niet geprobeerd.
     
  8. Ik heb het niet gecontroleerd, maar staat het niet alfabetisch gesorteerd? Dus:
    • lost 1
    • lost 10
    • lost 11
    • lost 12
    • ...
    • lost 2
    • lost 3
    • ...
     
  9. vind het allemaal erg rommelig en slordig werken deze vorm van menu en langzaam.
    en de content klopt voor geen meter wat op de site staat??
    EN uitzending gemist van sbs enzo wordt traag bijgewerkt!
     
  10. Klopt ik had begin dit jaar in Washington DC USA al 2 weken van de amerikaanse versie van on-demand gebruik gemaakt, toen ik daar was.
    Vond het super en hoopte natuurlijk hier hetzelfde te verwachten, overzichtelijk alles erg makkelijk te vinden en te zoeken zelfs op duidelijke volgorde.

    Helaas had ik dat van Ziggo en de Cisco ook verwacht.
    Als je iets wil kiezen kost het zoeken door de diverse uitzendingen zoveel tijd (komt er eerst bv.20 x het NOS journaal voorbij).
    Aantal menu's werken nog niet of zijn nog niet ingebruik.
    soms gewoon maar ook vaak langzaam krijg dan ook vaak het oranje venster met niet beschikbaar

    En ja even terug komend op lost bij mij seizoen 1 afl: 1, 2,3, 4, 5, ,8, 25, 20, 12, 15, 14, 21, 13, 11, 10, 9, 22, 7, 6, 23, 19, 24
    En het ergste is nog dat je de aflevering in beeld moet scrollen voordat je ziet welke afl. het is. Dit kan toch veel beter heren/dames programeurs bij Ziggo:wink:
    waar is hier de logica van, of is dit alleen maar bij mij :rolleyes:?

    De hele keuze structuur moet veel overzichtelijker en gebruiks vriendelijk gemaakt worden.

    Nee, spijt heb ik nog niet ik, maar hoop toch wel dat ze binnen nu en een half jaar toch een beter product gaan neer zetten. Want steeds meer mensen sluiten zich aan bij on-demand en volgens mij draait dit product nu toch al een jaar.
    Anders probeer ik toch wel van mijn 2 jarig kontrakt af te komen :idea:.

    Johan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina