1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beeldkwaliteit

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Painter, 16 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja dat bedoel ik ook, maar ik heb wel perfect beeld met de HDMI-aansluiting. Ik ga er van uit dat de Cisco wel goed is, en daarom had ik het over een mogelijk slechte HDMI-kabel.
     
  2. mag ik uit deze topic opmaken dat het upscalen van SD naar HD van de Cisco dus prima werkt, en een nóg mooier beeld geeft?

    ik heb iTV besteld met de instap actie maar is er ook ergens te volgen wat mijn order status is ?

    waar ik bijvoorbeeld kan zien of het pakket al verzonden is...

    BVD ! :thumb up:
     
  3. Als je 0900-1884, optie 4 en daarna 3 belt kunnen ze je de pakketcode voor TNT geven als het zaakje al is verzonden. Dat gaat overigens vaak vrij snel met ITV.
     
  4. vriendelijk bedankt !
     
  5. wat klaag je toch in recente topics
     
  6. die schokjes, zeg maar stotteren heb ik op heel veel zenders, mijn Itv loopt wel vloeiend...
    ik had er al een aparte topic voor gemaakt, maar ik zou graag willen weten of meer mensen hier last van hebben aangezien hier al 2 monteurs zijn geweest [op dezelfde dag] en nu ergens in de wijkcentrale gaan zoeken waar dit probleem zit.

    maar als het aan de Update ligt.... [dan kan ik even bellen]
    ik krijg er zowat spasmen van, dat kijken naar schokkend en stotterend beeld, het geluid loopt overigens gewoon wel synchroon en zonder haperingen.

    de beeldkwaliteit is prima, mijn kleuren op RGB gezet en het werd NOG mooier, daar ligt het dus niet aan.[1080i]
    het "haperen" is hier ook als ik de decoder met scart aansluit, het is dus geen HDMI probleem volgens mij.
     
  7. Ik heb juist regelmatig haperingen in het geluid sinds de laatste update. Ook wel eens een beeldhapering maar niet zo heel vaak.
    Het geluid vind ik erg hinderend zo als het hapert.
     
  8. Ik weet niet of dit al is opgelost, maar in hoeverre geeft de upscaler van de Cisco nog "stotters"? Her en der lees ik dat de kwaliteit van de Samsung-upscaler beter is dan die van Cisco.

    De upscaler zou echter niets met het geluid moeten doen...

    Heb ik correct begrepen dat met de release van 18 juni de "Original" stand weer beschikbaar is?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2009
  9. het lag bij mij aan het LCD scherm [monitor] die was niet geschikt voor de decoder [compatabiliti probleem]

    na de laatste update heb ik andere probleempjes, iTV klapt er vaak uit en blokjes op ned 1,2,3 HD af en toe.
    ook verandert de Cisco regelmatig ongevraagd de resolutie naar 720p en lager.

    geen stotters in SD meer in ieder geval.
     
  10. Juist, en zou daar nu een soort van lijst van zijn, welke toestellen geschikt en niet geschikt zouden zijn? Want ik vind het eigenlijk van de zotte dat het op bepaalde apparaten niet goed werkt. Ik heb hem rechtstreeks middels HDMI op m'n reciever staan en daar heeft hij problemen mee. De Samsung van m'n buurman even kunnen lenen om te testen en daar was dus helemaal niks mis mee.

    Dat gebeurd bij mij bijvoorbeeld wanneer ik het menu aanroep, dan ineens staat hij op 576i. Daar wil m'n reciever niks van weten en geeft dat dus een groen/paars beeld op. Elke keer als ik hem aanzet is het net een 'dobbelsteen'. Gaat het goed of niet? En het maakt écht niets uit in welke volgorde ik de boel aanzet (eerst reciever of eerst de PVR).

    Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt, want als hij het doet, is het een geweldige machine die een hele goeie beeld/geluids kwaliteit geeft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina