1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Beeldkwaliteit

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Painter, 16 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Was dat zoveel beter dan? Ik heb hem te kort om dat te kunnen beoordelen namelijk. De TV doet het upscale-verhaal beter dan de ontvanger?
     
  2. Dat scheelt natuurlijk per tv, maar met de optie 'original' kun je er voor kiezen om het door de tv te laten doen. Nu is die keuze er niet (meer)
     
  3. Oké daar zit wat in. Wellicht krijgen we deze dan weer terug. Ik wist trouwens niet dat Ziggo daar invloed op had, wel zo handig want zo kan er met de gebruikers min of meer rekening gehouden worden.
     
  4. :evil:Vind het beeld slechter als op mijn oude samsung pvr.
    Veel ruis in het beeld.
     
  5. Ruis op een digitale ontvanger? Ik neem aan dat hij niet digitaal aangesloten is, dus geen HDMI aansluiting gebruikt wordt?
     
  6. Zoals DeLub al meldt betekent dit dat ik het ermee eens ben en het voorstel steun (gangbaar gebruik op forums)

    Mijn Humax kent dit na de laatste upgrade ook, en het werkt uitstekend.

    Dus graag de original mode terug op de Cisco :pompom:
     
  7. Ruis heeft meer te maken met een slechte scaler. Omdat de Cisco geen original mode ondersteund wordt het signaal naar de gekozen resolutie "ge-upscaled" (of 576i -> 1080i enz), of ge-downscaled (1080i -> 720P). Wanneer deze scaler zijn werk niet zo goed doet wordt ruis geintroduceerd. Hij moet tenslotte meer beeldpunten verzinnnen dan in het orginele beeld aanwezig zijn. Er zijn televisies en projectoren die dit beter kunnen en dus ook minder ruis veroorzaken. Mijn Humax doet het beter dan de Cisco, maar mijn Sony HDTV doet het het beste.
     
  8. Oké, en wat is het probleem voor Ziggo dan om deze functie erbij te zetten? Ik neem aan dat het gemakkelijk weer veranderd kan worden.
     
  9. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Men is bang dat de Cisco gebruikers dit niet goed begrijpen. :wink:

     
  10. Dan zeg ik dus: laat het horen! Niet op dit forum alleen, maar stuur maar's een contactformulier. Één zal geen verschil maken, als ze echter vragen erover binnen blíjven krijgen moet dat een duidelijk signaal zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina