1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

lampje tel 1 knippert op motorola router

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door wittewit, 15 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het probleem is opgelost, we hebben nummerbehoud aangevraagd.
    Nu heeft ZIGGO vanaf donderdag onze telefoonlijn stop gezet zodat ze onze oude nummer weer kunnen inschakelen.
    Dit kan 5 werkdagen duren (:oops::?:shock::oops:)
    Ja ja de techniek tegenwoordig gaat hard vooruit.
    Ze sturen wel een brief wanneer de telefoon weer werkt. (of je dat niet merkt) maar geen brief als het word uitgeschakeld. (ook dat merk je)
    ZIGGO THX:sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou:
     
  2. Weet je in ieder geval waar het aan ligt ;)

    Suc6 er mee...
     
  3. Als je inlogt op de modem, wat is de status van het telefonie deel?

    Zou je die hier eens willen posten?
     
  4. Dit probleem heb ik ook. Ik heb afgelopen donderdag het Ziggo all in one pakket ontvangen maar de telefoon doet het nog niet. Ook hier blijft het lampje op de model (Tel 1) continue knipperen terwijl dat niet moet. Het lampje moet continue branden en je moet ook een kiestoon kunnen horen. Bij ons zijn ze in ieder geval nog bezig met het opzeggen van de analoge telefoonlijn (dat is nog in een begin fase en kan nog een maandje duren, Ziggo regelt dat) . Maar ondanks dat zou je toch al moet het Ziggo modem moeten kunnen bellen (althans naar buiten bellen, gebeld worden kan pas als de analoge lijn definitief is opgezegd).

    Het modem heb ik al verschillende keren van de spanning gehaald maar dat hielp niets. Vandaag heb ik de helpdesk van Ziggo gebeld maar die kwamen er ook niet echt uit. Ze hebben ook verschillende keren het modem op afstand gereset maar dat hielp ook niet. Wel constateerde de medewerkster (overigens zeer vriendelijk en behulpzaam) dat ze een storing zag bij het uitlezen van de status van het modem. Ze heeft nu een call gemaakt omtrendt dit probleem en zal dit doorgeven naar de technische dienst. Volgens haar moet als alles goed is dit probleem verholpen zijn binnen 7 dagen.

    Maar mij is dit geen ramp omdat ik nog steeds analoog kan belen en gebeld worden (zal vermoedelijk na 1 juli over zijn). Maar ik hoop wel dat ze het binnen 7 dagen gaan oplossen. Ik zal het in ieder geval in de gaten houden en als het na 7 dagen nog niet werkt dan zal ik weer contact zoeken met Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2009
  5. Ik heb contact gehad met Ziggo en bericht dat mijn telefoon vanaf 2 juni weer zal werken.
    Heeft te maken met nummerbehoud, dat het zolang duurt.
     
  6. Zeer herkenbaar. Heb je ook dat internet regelmatig uitvalt en dat je soms een melding krijgt dat je het modem opnieuw moet activeren?
     
  7. Nee, het internet is stabiel sinds ik het heb aangesloten sinds vorige week woensdag en het modem heb ik ook niet meer hoeven te activeren. Ik had alleen verwacht dat het wel een tijdje zou duren eer de analoge lijn eruit zou liggen (er was immers een opzegtermijn van minimaal 1 maand), maar wat schets mijn verbazing, de analoge telefoonlijn ligt er al sinds vandaag uit.

    Op dit moment ben ik dus niet meer vast bereikbaar. Ik hoop dat Ziggo het probleem snel zal oplossen want de huidige situatie is natuurlijk niet ideaal. Ik zal morgen via de mobiele telefoon nog eens contact zoeken met Ziggo of ze er wat vaart achter kunnen zetten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina