1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Heeft monteur het wel goed gedaan?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door SAICRJMPM, 15 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Qua downtime, de laatste tijd wordt er veel aan het netwerk gewerkt dus dan kan het wel gebeuren. Ik heb ook jaren bij XS4ALL gezeten en ik kan nou niet zeggen welke provider meer downtime heeft. Over het algemeen is Casema / Ziggo erg stabiel. Als het werkt, blijft het over het algemeen prima werken.

    Wat betreft dat achtergebleven voorwerp, geen idee, ik weet niet wat er op de plaatjes staat die je bedoelt. Maar het heeft in ieder geval geen invloed op je signaalwaardes dus misschien is het een overbodige splitter ofzo. Ook daar zou ik me geen zorgen over maken.
     
  2. Welk ding bedoel je ?
    Ik neem aan de tekening hieronder. Het rode groene of blauwe omcirkelde onderdeel ??
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Ik bedoel het blauwe ding!
     
  4. Kan geen kwaad, is enkelt een 'opbouwmodule'.
     
  5. Bedankt. Was al bang dat de monteur iets belangrijks vergeten was.
    Ik ben al een dag Ziggo Internet klant en alles werkt nog. Ik ben behoorlijk tevreden. Ik had me al voorbereid op horror weken met uren Internet downtime, maar nog niks van dit alles. Gelukkig maar.
     
  6. Wat niet is, kan nog komen! Nee geintje! Over het algemeen is de verbinding erg goed. Maar ja, er zijn ook veel mensen met problemen, dat zal ik zeker niet ontkennen, maar het gaat niet altijd fout. Veel plezier met je verbinding:thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina