1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Activeren afspeelknop ipv "kopen"

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door mlamberts, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na een aantal keren (45min per keer) naar de helpdesk te hebben gebeld heb ik nogsteeds geen interactieve TV.

    Ik behoud de knop "kopen" en kan niets afspelen.
    Ik heb mijn kastje nu 4 dagen staan.

    Weet iemand hoe lang dit kan duren?
    Moet ikzelf nog iets doen (Stekker eruit, fabr. instellingen, enz)?

    Ik heb gisterenavond nog met de helpdesk gesproken, ze vertelden mij dat alles goed is aan mijn kan en hebben een nieuwe "taak" ingesteld voor het activeren.

    Klopt heb dat het zo lang duurt? En krijg ik vanzelf de knop afspelen??? :roll:
     
  2. Ik heb ITV installatiepakket sinds dinsdag. Ik had ook het probleem dat de knop afspelen niet verscheen. Nu blijkt dat in mijn geval het netnummer niet klopte. In de handleiding stond 9600 terwijl het 9700 moest zijn.
     
  3. Ik had idd jouw post al gelezen, ik heb verschillende combinaties geprobeerd, maar ik moet echt de instellingen in het boekje hebben, ook mijn oude decoder stond zo.

    Ik baal er van als ik weer de helpdesk moet bellen, zal me al zo'n 15 euro hebben gekost :roll:

    Kan iemand mij vertellen of het vanzelf komt of dat het na een reset moet komen ofzo?
     
  4. Bij mij lijken alle instellingen juist te zijn. Interactieve TV is geactiveerd.
    Smartcard is ook geactiveerd. Catalogussen worden geladen. Maar ook ik krijg geen afspeelknop. De informatie van de helpdesk is nogal warrig, varierend van " inactieve TV werkt nog niet " tot "na activering van de smartcard zou het moeten werken". Nee dus, tot nu toe.
    Is teruggaan naar de fabrieksinstellingen en opnieuw installeren een goede optie?
     
  5. Citaat : " inactieve TV werkt nog niet"

    Dit was een freudiaanse verschrijving, moet natuurlijk zijn : interactieve TV!
     
  6. :schater:
     
  7. Welke software versie staat er op de decoder?
    Interactive Tv werkt alleen als het abonnement ook helemaal juist in het klanten systeem staat, het zou kunnen zijn dat dus nu nog niet het geval is.
     
  8. @Ikkedus.

    De firmwareversie is : 1.1.0 E.
    De smartcard staat op Mijn Ziggo (ook) geregistreerd tav interactieve TV en bijbehorende pakketten. Gaarne reactie.
     
  9. Mijn firmware versie is ook 1.1.0 E.

    Installatie interactieve tv staat op geactiveerd.

    Zit hier niemand van Ziggo zelf die ons verde kan helpen??
     
  10. helpdesk bellen is overigens lokaal tarief dus dat valt wel mee qua kosten...
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina