1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Snelheid Internet vanaf eind Mei?!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga niet meer uitleggen waarom ik zo over de helpdesk denk, heb ik al vaak genoeg gedaan. Alsof ze bij de helpdesk weten hoe ze met klanten om moeten gaan. Waarom denk je dat ik al jaren niet meer naar de helpdesk bel??? En het is nu zelfs nog erger geworden.

    En wat ik voor werk doe heeft hier totaal niks mee te maken. Als ik bij een helpdesk zou werken zou ik de klanten niet op zo'n manier behandelen zoals dat bij Ziggo helpdesk gebeurd. Schamen moeten ze zich.

    Lees de topics over de service van de helpdesk in dit forum maar eens goed.

    Dit is mijn mening, en ik schaam mij er al helemaal niet om!! integendeel de mensen achter de helpdesk moeten zich schamen.

    PUNT.
     
  2. En dit was verkeerd geïnterpreteerd door de betreffende journalist. Dat bericht is ook rechtgezet in dit topic...

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2009
  3. Zo werkt marktwerking.
    De stupide (of meestal gewoon door Ziggo slecht geïnformeerde) helpdeskmedewerkers heb je natuurlijk wel. Dat je echter het grotere gedeelte wat wel zijn best doet gelijk hiermee beoordeelt is echt onzin. Geloof mij, het is een vak om om te gaan met mensen die niet willen luisteren naar je oplossingen, die denken dat zíj het beter weten en die alleen maar onbeschoft worden als je probeert het probleem vast te stellen.

    En om terug te komen op het topic, zoals Brammetje al zegt, is je klacht niet eens gegrond, daar het niet zo zal zijn dat Alles in 1 Extra eerder naar 80mpbs gaat in steden met glasvezel (alsof het Ziggo-netwerk niet 90% glasvezel is).
     
  4. Toch knap dat je -ondanks dat je ze nog nooit gebeld hebt- toch een eigen mening kan vormen over de Ziggo helpdesk. Inmiddels is het dus een ander bedrijf met een andere helpdesk dan vroeger bij @Home dus wat je doet is blijkbaar alleen napraten van anderen (?)
     
  5. Weet je dan een firma op te noemen waarbij het niet om geld gaat? ;)
     
  6. Unive ?
    ;)
     
  7. Droom lekker verder. :wink:
     
  8. Ik zat vanmorgen met de Ziggo helpdesk te bellen... i.v.m. problemen verbinding.
    Dus d8 laat ik even vragen hoe het zit met de snelheidsverhoging.. en ik kreeg het verhaal te horen dat alles-in-1-extra klanten nog geen nieuw modem krijgen.. en dat ze middels een nieuwe firmware of iets dergelijks de nieuwe snelheid gaan aanbieden via de oude motorola modems.
    Snelheid zou met deze modems ongeveer +-40mbit moeten kunnen halen dus niet de 50mbit+ die in de specificaties staat..
     
  9. Nou als dat zo is, Ziggo maak dan je borst maar nat. Dan gaan ze heel wat telefoontjes krijgen.
     
  10. zoals gewoonlijk weer 2 totaal verschillende versies via de helpdesk. Lees reactie van DJChristiaan maar eens in topic over snelheidsverhoging per 1 juli in dit forumdeel. Iets aannemelijker. Ach ja, het is en blijft wederom informatie verkregen van de HD en we weten allemaal hoeveel verschillende verhalen daar vandaan kunnen komen als het om een bepaald onderwerp gaat hehe.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina