1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Snelheid Internet vanaf eind Mei?!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogmaals die alles in 1 extra klanten hebben NIET per abuis een modem al gekregen dit is al uit voorzorg gedaan zodat alles in juli over kan meteen.

    Alle alles in 1 extra klanten zullen de komende maand ook een omruil modem krijgen dit stond ook in de brief
     
  2. Afwachten dan maar. Heb nog geen mail of brief mogen ontvangen.
     
  3. Jawel, sommigen hebben hem begin deze maand gehad. En dat was niet de bedoeling. Zij hebben ook netjes een brief erbij ontvangen, die is dus onjuist.

    Zelfde verhaal als de klanten die eind december al een brief kregen over het koppelen van Smartcards, wat dan in januari zou gebeuren. Was ook te vroeg verstuurd. Dat het in die brief staat dat het klopt zegt niet zoveel.
     
  4. in de brief staat ook netjes per juli.
    ik kreeg hem ook al eerder zonder brief maar werd erover gebeld vrijdag door ziggo
     
  5. de nieuwe snelheden

    wat mij opvalt is dat velen wachten op de nieuwe snelheidsverhoging.
    mooi natuurlijk, maar je heb pas vorig jar snelheidsverhogingen gehad.
    een film die je download duurt niet meer een uur maar straks nog een half uur.tjonge geweldig.
    ik ben er niet zo van onder de indruk.het is mooi , tuurlijk.
    ik denk alleen dat sommige mensen te ver gaan in hun verwensingen naar de helpdesk, en denk dat sommige ze wel eens hun excusses mogen aanbieden. deze mensen zitten daar ook s,avonds en moeten voor het avondeten de deur uit, om te werken, en ook op zaterdag en zondag.
    daar zitten gewoon mensen hun brood te verdienen en die zijn ook afhankelijk van wat zij weer horen,en mogen vertellen van ziggo, en als zij allemaal ook een mcse opleiding zouden moeten hebben gaan ze niet voor 10 euro aan de gang en stijgt je abo geld weer.
    zo dat wou ik even kwijt, ik werk niet bij of voor ziggo.
    ik wacht de snelheidsverhoging ook af, we zie het wel.
    oja, de startpagina ziet er hetzelfde uit hoor, of tie nou met 10 of 50 mbit binnenkomt.
    hein

    hein
    :pompom:
     
  6. @hein

    Ik ga even niet in op je helpdeks opmerking, want die is duidelijk off-topic.

    Maar wat betreft snelheid: je kan films downloaden of webpagina's bekijken, maar er zijn nog heel veel andere toepassingen waar snelheid van belang voor is. Voor mij is bijvoorbeeld de verhoogde upload snelheid erg aantrekkelijk. Ik werk veel thuis, waarbij ik gebruik maak van machines van het werk. Het is maar een voorbeeld.

    En ongeduld ligt nu eenmaal in de aard van het beestje.
     
  7. laat me niet lachen!!
    Daar worden ze voor betaald en ze hebben zelf gekozen voor die job!!!!, hadden ze maar een vak moeten leren!! want dat hebben ze blijkbaar niet (enkele mensen uitgesloten)

    Op de manier hoe ze met hun klanten omgaan vedienen ze oud beschimmeld brood.
     
  8. Nou, de snelheid had al lang omhoog kunnen zijn.

    Het probleem dat het al lang geleden niet gebeurd is heeft allemaal met geld en de concurentie te maken gehad.

    Als KPN ADSL verhoogde dan ging multikabel enkele maanden later ook eindelijk met de snelheid omhoog.

    Zelfstandig de snelheid opvoeren is er nooit gebeurd.

    De huidige situatie:

    Glasvezel is op verschillende plaatsen beschikbaar en op verschillend plaatsen zijn de planner er en gaan de kabels spoedig in de grond.

    Glasvezel is concurentie want men levert veel meer snelheid dan Multikabel/Ziggo doet tegen een in verhouding lagere prijs.

    UPC heeft nu al een maand of 3 de snelheden fors omhoog getrokken en dat is voor haar gebruikers vast zeer prettig.
    Voorlopig zitten wij na de komende verhogingen nog steeds niet aan de snelheden bij UPC. 60mbps en 120mbps momenteel.

    De snelheden verhogen is een kosten plaatje voor de kabelaar en men levert liever weinig voor een forse prijs.
    Want dat levert immers het meeste geld op.

    In de laatste nieuws berichtgeving staat dat immers ook duidelijk: In sommige steden gaat de snelheid voor het snelste pakket (Alles-in-1 Extra) meteen naar 80 Mb/s.

    Dit zijn dus wel de gebieden waar nu glasvezel aangeboden wordt.

    Het draaid allemaal puur om geld en zo min mogelijk klanten verliezen.

    Zo werkt het systeem Ziggo.

    Het is gewoon jammer dat men niet de snelheid meteen opvoerd in het hele ziggo gebied want als het in een aantal plaatsen al wel kan dan kan het bij de rest van de plaatsen ook.
    Tevens ook niet echt eerlijk als het grootste deel klanten met een extra bundel net zo veel betalen met een lagere snelheid dan de gebruikers in een glasvezel gebied.

    Verhogingen liever niet, alleen als het moet.


    Waarom probeert Ziggo niet spoedig met de snelste abbo's te komen in dit land? docsis 3.0 moet ook makkelijk de 140mbps kunnen halen.

    my 2 cents.
     
  9. Van deze reactie lees ik af, en hoop ik echt, dat U géén baan heeft waarbij omgang met klanten direct of indirect een vereiste is.

    Iedereen doet zijn werk in welke baan dan ook, en wil daarbij goede resultaten wegzetten.

    Ik heb respect voor mensen net zoals die op de helpdesk zitten, de hele dag problemen aanhoren, en daarnaast nog gebonden zijn aan een protocol dat gevolgd moet worden.

    Vraag me af wat voor baan jezelf hebt.
    En dan ging ik me schamen voor een collega zoals u.
     

  10. Niet helemaal waar !
    Hier in Oosterhout ligt momenteel glasvezel tot in de wijk. Waar je overigens pas gebruik van kunt maken als je óók niet te ver weg van zo'n wijkkast afzit, wat in mijn geval dus zo is, maar dit terzijde....

    Het duurste pakket van KPN is 75 euro.
    Wat heb je dan: Decoder / ontvanger met 2 tuners. Dus 1 kanaal opnemen en andere kijken. Voor de slaapkamer een digitenne-ontvanger. Wil je meerdere TV's bekijken ? Kost 3,95 per maand extra.
    Nu bezit ik een Samsung ontvanger met 2 tuners. Kan 2 dingen tegelijk opnemen en dan ook nog 'es analoog kijken. ( en via m'n DVD recorder zou ik zelfs nog een 3e kanaal analoog kunnen opnemen, deze zou bij KPN waardeloos zijn geworden v.w.b. tv-opnames )
    En al heb ik 6 tv's in huis..... kijken is geen probleem en kost niks extra's !

    Telefoon heeft KPN een pluspunt: Gratis bellen naar ALLE vaste nrs. Ziggo alleen de Ziggo-abbonee's.

    Internet: KPN download 30. Up 3. Da's wat anders dan de nieuwe snelheden van Ziggo binnenkort.

    Je begrijpt; ik zit ( sinds kort weliswaar ) heel tevreden te wezen bij Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina