1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Snelheid Internet vanaf eind Mei?!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ok bendankt.
     
  2. snelhedsverhoging

    Ik heb een alles in 1 pakket Extra
    Ik ben woonachtig in Tilburg
    Zou ik als ik een nieuw modem zou hebben ook meer snelheid hebben??
     
  3. Nee, aangezien je het topic niet gelezen hebt ga jij terug naar 10Mbit/s :schater:
     
  4. Was bijna geneigd het daarbij te laten, maar nog éénmaal:
    Nee, je hebt niet automatisch een hogere snelheid door het modem. Als je nu (per abuis) al een nieuw modem hebt met Alles in 1 Extra, heb je gewoon je oude snelheid.
    Echter, je snelheid zal wel verhoogd gaan worden. Dan zul je een nieuw modem ontvangen wat die snelheid aankan. Daar krijg je dan ook bericht van. Dat staat dus overigens gewoon op de Ziggo site en overal op dit forum (en meerdere malen in dit topic).
     
  5. Ik heb op 15 mei een installatiepakket gekregen voor alles in 1 extra. Hier zat nog een 'oud' modem in. Ik neem aan dat als Ziggo bewust alle alles in 1 klanten nu al is aan het upgraden, ze bij nieuwe klanten meteen al een nieuw modem verstrekken i.v.m. extra kosten bij omruil.
    Ik ben nu al tevreden met de huidige snelheid, deze is namelijk veel hoger dan ik met ADSL kan ontvangen.
     
  6. Denk niet dat wij ons daar druk over hoeven te maken en dan doel ik met name op het feit dat er een opmerking gemaakt is betreffende de extra kosten en dus volledig betrekking hebbende op dit topic. Gelieve alleen nuttige comment bij een reputatie toekenning geven, niet dat gebral wat nu weer geplaatst is [<- slaat op een reputatietoekenning vanwege ongerieven door een andere user dan de vraagsteller stohr ;))

    [steedes vaker niets ter zake doende opmerkingen die vooral verkeerd opgevat kunnen worden] <- wat kan er nu weer verkeerd opgevat worden??????? Get a life.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2009
  7. Erg slim van ziggo om in deze tijd extra kosten te maken. :rolleyes:
     
  8. Dit gaat om bulk contracten, uitzonderingen zouden best wel eens duurder kunnen uitvallen.
     
  9. Hallo Brammetje

    Zou jij, als zeer ervaren lid van dit forum, kunnen uitleggen wat ik in mijn commentaar uitleggen waar ik de fout ben ingegaan. Mijn opmerking over de kosten is geen aanval op Ziggo of op wie dan ook. Ik probeer echter een reactie te geven op de start van dit topic. Hier wordt door een aantal mensen aangegeven dat Ziggo is begonnen met het omruilen van modems voor alles in 1 abonnees. Ik trek dit in twijfel omdat er in mijn installatiepakket, welke ik twee dagen geleden heb mogen ontvangen, geen 'nieuw' modem zat.
    Het kostenverhaal dient dus als onderbouwing gezien te worden van mijn betoog.

    Ik ben benieuwd naar je reactie!
     
  10. Jij hebt niets fout gezegd hoor, wees gerust. Ik heb echter gereageerd op jouw vraag met het antwoord dat wij ons daar niet zo druk over te maken. Is in mijn ogen een volstrekt normale reactie, maar iemand schijnt dat onnodig te vinden en middels een reputatietoekenning daar blijk van te willen geven. Hij kan het ook 'op de man' spelen en gewoon een reactie plaatsen, maar nee, deze beste man wil wederom achter de schermen zijn ongerieven tonen.

    Zoals reeds gezegd, komt niet door jou hoor en ja, de nieuwe omruil van modems neemt kosten met zich mee, maar zoals Ben ook al zegt, het gaat om zulke grote aantallen dat er gerust wel korting voor Ziggo bij zit voor het verzenden daarvan ;)

    heb het in de bewuste reactie ook even aangevuld!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina