1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Snelheid Internet vanaf eind Mei?!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door bjorn1976, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. maak het leuker en zeg ik heb zon witte modem die aan me paralelle poort hangt en die gaat ineens met 100mbit downloaden klopt dat :schater::schater:
     
  2. haha die dat kreng heb ik ook nog gehad 1kb/sec dowloaden was nog snel toen !
     
  3. Tja altijd nog beter dan via de 14k4 en 1100 gulden telefoonrekening per rmaand (Was toen nog irc verslaafd)

    En helaas als iedereen casema had dan was je online maar meer ook niet

    alleen plaatje van google logo duurde toen al half uur
     
  4. Gisteren post van ziggo en ik hopen hopen nieuwe modem ?

    helaas alleen een bevestiging dat mijn 2e digitale tv smartcard was geactiveerd ;(
     
  5. Jaja, ik heb eindelijk bericht :

    Bij een Alles in 1 Extra pakket wordt u inderdaad een nieuwe modem aangeboden. Dit heeft als reden dat uw huidige modem de hoge snelheid niet kan verwerken.
    U moet eerst uw huidige modem terugsturen, zodat u een nieuwe modem krijgt toegestuurd die wel uw hoge internetsnelheid aankan. Onze excuses voor de verwarring.

    Dus maar weer de vraag gesteld, waar ik het modem heen moet sturen?
    Oja, ik zit dus blijkbaar weer een paar weken zonder internet en telefoon?

    Nu maar weer wachten op een reactie.
     
  6. Lijkt me sterk denk dat ze nieuwe modem sturen met daarbij een retourdoos voor de oude
     
  7. Kan toch terggestuurd worden in dezefde doos, met een andere adres sticker erop?
     
  8. Mischien wel

    Ander smaar ff bellen wat de bedoeling is

    En laat ons dat ook gelijk ff weten ;)
     
  9. Ik was over deze regel een beetje verbaast ?

    U moet eerst uw huidige modem terugsturen, zodat u een nieuwe modem krijgt toegestuurd die wel uw hoge internetsnelheid aankan. Onze excuses voor de verwarring.
     
  10. Bel ze ff,

    Lijkt me niet de bedoeling dat je weken zonder modem zit
    Lijkt me logischer eerst de nieuwe modem te sturen alvorens je de oude retourneert
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina