1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dj-scratch, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik denk dat die gelijk met Z3 of Z1 zal gaan ofzo.
     
  2. Rond 9 juli dus. Mooi.:pompom:
     
  3. Zou ik niet van uitgaan. Het is algemeen bekend dat de iedereen op de helpdesk een ander verhaal verteld. Wachten is het enige juiste antwoord... :frons:

    Zolang een Ziggo medewerker die hier vaak meeschrijft geen "officiele" lijst met data geeft blijf ik gewoon wachten (en elke dag speedtest.net lastig vallen).
     
  4. Daxy, ik heb er specifiek naar gevraagd, aangezien ik ook weet dat er allerlei verschillende datums circuleren. En deze medewerker gaf aan dat zij er zelf een soort van nieuwsbrief van hebben gehad.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2009

    • Medewerkers lezen soms net zo slecht als forumgebruikers.
    • De interne communicatie bij Ziggo is rampzalig.
    Gewoon afwachten is het beste wat je kunt doen, dan kan het ook niet tegenvallen als het niet voor een bepaalde datum gebeurd.
     
  5. Daar gaat hij weer:schater: Snelheidsverhoging nr zoveel en weer valt de boel als een pudding ineen.
    De 40Mbit ging goed, Heel eventjes de 50Mbit, maar sinds de 1e van de maand weer veel dippen over de gehele dag.:sleep: Dit hebben we al zoveel keer gezien, Docsis 3.0 :no: Maar ja, we zullen ze wel weer de tijd moeten geven, maar voorspeld niet veel goeds. Zomaar spontaan om 1700 uur weer de volle snelheid. Ik krijg een deja-vu. Meer mensen met 50Mbit hier last van, of heb ik nu wel iets lokaals?
     
  6. Om maar even te illustreren.
    Via online formulier de volgende vraag gesteld:

    -----------------------------------------------------------------------
    N.a.v. de snelheidsverhoging de volgende vraag:
    Ik begrijp dat voor de upgrade van Alles-in-een Extra een ander modem nodig is, aangezien het huidige Motorola modem dit niet ondersteund.
    In welk tijdsbstek kan ik het nieuwe modem verwachten, en moet het oude dan ook retour gestuurd worden ?
    Ik heb nu dus nog het Motorola SBV5121E modem. (docsis 2)

    Antwoord van Ziggo:

    Geachte heer,
    Naar aanleiding van uw mail informeren wij u als volgt.

    Indien u een nieuwe modem besteld, dient u rekening te houdem net een wachttijd van ongeveer 14 dagen. U kunt het oude modem retour sturen naar:

    Ziggo
    Antwoordnummer 10045
    2740 VB Waddinxveen

    Met vriendelijke groet,
     
    ***)
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo
    -----------------------------------------------------------------------

    Indien Ik een nieuw modem bestel ???????
    Ik snap er niks meer van............

    Mod-edit: naam medewerker verwijderd, zie forumregels
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2009
  7. Lekker negeren dat antwoord, je weet niet welke afdeling de vraag heeft beantwoord, maar het was niet de goede kennelijk. Je krijgt vanzelf een nieuw modem zodra je aan de beurt bent.

    EDIT: Overigens graag per de forumregels de naam van de medewerker verwijderen.
     
  8. Bestellen?? Dat ding moet je automatisch krijgen. En dan graag in een redelijk snel termijn.
     
  9. Ik heb idd daarna nog een reactie daarop naar Ziggo gestuurd met precies die opmerking:

    Hun antwoord:

    "Uw Motorola SBV5121E modem wordt automatisch vervangen. U hoeft hier verder geen actie voor uit te voeren. Het nieuwe eurodocsis 3 project word door Ziggo uitgevoerd. U wordt hier uiteraard tijdig over geinformeerd. Voorlopig kunt u gebruik maken van uw Motorola SBV5121E modem."

    (eigenlijk wist ik dit ook wel,maar goed)
    Het is dus idd maar net wie jouw vraag beantwoord bij het callcenter.......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina