1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dj-scratch, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In september? en ze adverteren er wel leuk mee... naajaah whatever straks eerst maar 's lekker op vakantie, zien we daarna wel weer :wink:
     
  2. Ik heb vrees ik een brief van Ziggo weggegoit :(
    Hoepen dat dit niet de melding van de lvereing van mijn docsis 3 modem was.

    Ik hoop overigens dat er mensen zijn die me op onderstaande vragen kunnen antwoorden.
    1 Ik heb een z3i pakket word deze automatisch omgezet?
    2 Werkt de docsis3 modem op 4 qams of meer?
    3 Zijn er al mensen die nieuwsgroep ervaringen hebben?

    verder hoop ik dat de kleppen van het ziggo netwerk deze verbindingen aan kunneen 50 mbit leveren is natuurlijk weer nieuw...

    Bij voorbaat dank.
     
  3. Alleen als ze inmiddels een nieuw modem hebben.
     
  4. Dan nog niet ;)

    ik heb het modem maa rben nog niet over

    [​IMG]

    ze zijn hele avond al aanhet kutten
     
  5. A-I-Extra nieuwe snelheid

    Hai Hai
    is iemand al om hoog gegaan als ik mag vragen ? :?


    ik heb zelf ook A-I-Extra

    ik hoor het graag

    Grtz Djpinscher
     
  6. Het noorden van het land is er voor 't eerst niet het eerste bij en meteen al gezeur. :oyeah:


    Al redelijk wat mensen, gewoon even wachten. Het komt vanzelf wel.
     
  7. Ik vraag me alleen hoe lang je moet wachten met reageren als je nog geen brief voor het vervangen van je Motorola modem heb ontvangen.
    Het zal niet de eerste keer zijn dat Ziggo "iets" vergeet. B.v. dat je een abbo bij hun hebt :roll:
    Ik belde een keer voor een storing en mij werd doodleuk verteld dat er op dat adres geen aansluiting zat.

    Joehoe Ziggo
    Ik download, dus ik besta :giveup: (een kleine verbastering)
     
  8. Op het helpt is een tweede maar ik zou er niet mee wachten.
    Er kunnen je dan 2 dingen gebeuren.
    A) ze worden je op een gegeven moment zo zat dat ze hun werk gaan doen
    of
    B) ze worden je op een gegeven moment zo zat dat ze je laten barsten voor onbepaalde tijd.
     
  9. Lees vooral de tweede alinea

     
  10. Toch kan ik me herinneren dat er een tijdje een bericht daar stond met meer details. Ook heeft Ziggo via de pers een aantal dingen bekend gemaakt.

    Kan je vertellen waarom het nu weer vaag gehouden wordt? Zijn de geruchten over een tekort aan Docsis3 modems waar? Deze geruchten zijn afkomstig van de HD.

    Ik hoop er mensen bij Ziggo zijn die inzien dat de huidige communicatie "strategie" (vertel bestaande klanten alleen vaagheden over de snelheidverhogingen, maar adverteer wel al met de nieuwe snelheden) veel irritatie en dus minder klantenbinding oplevert.

    Ook de helpdesk die iedere klant ongeveer een ander verhaal vertelt draagt bij aan die irritatie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina