1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dj-scratch, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Tis alleen erg jammer van die ping van 124ms!!!!

    ik ben bijna altijd de host met gamen op de xbox360...
    snelheid is leuk, maar de daadwerkelijke kwaliteit voor een hele boel toepassinging wordt bepaalt door de Latency/delay die in verbinding ondervind...

    124ms is voor mij veeeeeeel te hoog...
    Ik zit nu rond de 6 a 7ms....
    Je kan veel van Ziggo vinden, maar dit deel van de verbinding hebben ze wel goed voor elkaar. vergelijk de latency tijden maar eens met een gemiddelde UPC klant (liggen veel hoger)


    En ja, wil je betrouwbare latency meting doen moet de pc op gestart worden in veilige modus met netwerk ondersteuning en bedraad op het rechtstreeks op het modem worden aangesloten.... Dus niet via een router oid.... (in veel gevallen verhogen deze de latency van je verbinding al)
     
  2. Het enige vervelende is dat je dan wel je router steeds uit/aan dient te zetten om de nieuwe snelheid daadwerkelijk te kunnen constateren.
     
  3. Welnee joh, niet lopen kl***, wacht het nou maar rustig af. De DHCP-servers van Ziggo worden ook alleen maar zenuwachtig van al dat gereset en omgeplug. Als het zover is, wordt je MoDem gereset en dan moet het voor elkaar zijn, zonodig reset je de Router nog eens softwarematig (warme reset). Maar ik zou zeker niet gaan ompluggen e.d. omdat je wanneer je je PC rechtstreeks op de MoDem zet er weer een nieuw IP# uitgegevens worden en dus de DHCP-Server steeds aangesproken wordt.
     
  4. Allemaal heel leuk en aardig door jou bedacht, de doorsnee gebruiker weet van alles achter de (Ziggo) schermen helemaal niets af, die wil graag de beloofde snelheid. Dus als er een duidelijker berichtgeving vanuit Ziggo aan zijn klanten wordt gegeven is er duidelijkheid wanneer je het een en ander mag verwachten.
     
  5. Als de doorsnee-gebruiker nou ook goed leest: VANAF 1 juli 2009...dan komt het allemaal goed. Je krijgt vanzelf een melding heb ik begrepen en..... geduld is een hele schone zaak, het is immers veel te warm om je ├╝berhaupt ergens druk om te maken, zeker wanneer je het niet in eigen hand hebt.
     
  6. Bij werkzaamheden is het altijd handig een begin en een eindtijd te noemen, dat is het duidelijkst. Zoals: we beginnen met de modems in te stellen voor de nieuwe snelheden op datum X, en we verwachten dat de werkzaamheden afgerond zijn rond datum Y.
     
  7. mmmm,
    Hier ook N'gein.

    Heb het modem gereset, maar nog steeds:
    [​IMG]
    :cry:
    Kan het zijn dat de upgrade niet gelijk overal aktief is ? (kan me er iets bij voorstellen)

    BTW: Motorola SBV5121E modem.
     
  8. U geeft zelf het antwoord achter BTW al aan.

     
  9. Ok,
    Helemaal duidelijk.
    Ik vind wel dat Ziggo dit toch nog beter moet communiceren want ik kan zo snel op de Ziggo site geen duidelijke (technische) informatie of verwijzingen hierover vinden. (Dit moet je dan zelf steeds maar achterhalen)
    Het zal dus nog wel wat weekjes gaan duren.......

    JP
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina