1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dj-scratch, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dank je voor de info ;)
     
  2. Dat houdt in dat jouw upstream kanaal minder snel data kan versturen dan bij sommige anderen. Dat is afhankelijk van welke modulatiemethode gebruikt wordt. Bij jou is dat waarschijnlijk dan geen 64QAM maar 32 of 16QAM. Dat maakt verder niet zoveel uit aangezien je upload nu 3Mbit is en dat past makkelijk in het 15Mbit kanaaltje van jou.
     
  3. CeeS,

    Bedankt voor je uitleg.
    Is mijn conclusie juist dat ik mij geen zorgen hoef te maken over de snelheid en rustig op het Docsis 3 modem kan wachten?

    Vr. gr.
    Internetter.
     
  4. Ja. dat heb je perfect samengevat :wink:
     
  5. Ik download inderdaad erg veel (vanaf 25-05-'09 651GB en dat gaat bijna maandelijks zo), maar het was ook meer omdat er toch wel screenshots zijn waarbij mensen echt 0 hebben. Maar goed, ik zal me er geen zorgen om maken ;)

    De rest van je verhaal was me reeds duidelijk.
     
  6. Hier in Assen de snelheidsverhoging gekregen :) Ben een voormalig Z3i gebruiker en had dus al de Arris Docsis 3 modem.

    Zie hier het resultaat:
    [​IMG]
     
  7. Daar snap ik dus helemaal niks van.

    Ik heb Alles in 1 Plus (10/1Mb), heb m'n modem 5 min. geleden ge-reset (Arris ding, deze geloof ik| http://www.arrisi.com/product_catalog/_docs/_lowres/TM402P.jpg)

    En m´n snelheid is nogsteeds niet omhoog.

    Hoe kan dat nou :cry:

    Ik woon ook in Assen
     
  8. Omdat de verhogingen gefaseerd doorgevoerd worden, waarbij de hoogste pakketten het eerst aan de beurt komen en zo steeds verder naar beneden.
     
  9. geen upgrade hier nog.
    [​IMG]

    wel een down grade denk ik weet niet off zin heeft te bellen na ziggo mijn ervaring is dat help desk niks uit vreet.
     
  10. Heb ik op het moment ook

    down 15 / up 1,5

    in de hoop dat ze ermee bezig zijn ;)

    controleer het overdag nog wel een keer
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina