1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dj-scratch, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hehe tja we zien het wel
     
  2. Daar is ziggo toch wel duidelijk over?! Althans in de zin dat het in jou visie nog maar 1 ding kan betekenen, nml. het tweede... Van je eerste visie staat het antwoord erbij, nml. "Om je nieuwe snelheid te krijgen, hoef je niets te doen. Wij zorgen er op afstand voor dat je modem in juli automatisch opnieuw wordt opgestart."
     
  3. Ik 'vertrouw'alleen opmijn eigen apparatuur,
    hierom trek ik elke week / 14 dagen zelf de stekker er een keer uit, en laat de boel opnieuw opstarten ( modem + router )
    zo krijg ik een correcte configfile van ziggo, en is mijn modem 'up2date' < zoals ik het zelf wil geloven.

    dus als men mijn modem nog eens wil opstarten, gaan ze hun gang maar, ik doe het TOCH nog een keer :>
     
  4. Zou idd kunnen, maar ik voorspel veel klagers die op 1 juli hebben begrepen...

    Als je niet luid en duidelijk in je bericht zet (als Ziggo) dat het een aantal weken kan duren voordat je echt de nieuwe snelheid hebt, dan weet je dat je verwarring zaait.
     
  5. Het staat je uiteraard vrij om te doen wat je wilt, maar enige invloed heeft het totaal niet, tenzij je problemen hebt.
    Vooral dat laatste zinnetje wat je schrijft is in deze belangrijk 'zoals jij het zelf wil geloven'. Dat is jouw goed recht.

    Er zijn ook mensen die 'geloven' dat doorsturen van een bepaald mailtje geluk brengt, dat Bill Gates gratis geld weggeeft, dat er nieuw virus is die de harde schijf in rook op laat gaan, dat er in Nigeria een prins woont die jouw bankrekening wil gaan gebruiken om even 10-tallen miljoenen uit het land te smokkelen, dat de aarde maar 6 duizend jaar oud is etc....

    Dat jij het gelooft, prima, maar geloof mij, het heeft totaal geen nut om het te doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2009
  6. Mee eens. Apparaten die om de tijd gereboot zouden moeten worden vind ik juist onbetrouwbaar. Want wie zegt mij dat om de twee weken vaak genoeg is? Misschien moet het wel elke week om net die ene bug te ontlopen, of elke dag, of...?
     
  7. Achja,
    het is een discipline die ik mezelf heb aangeleerd, en ben er blij mee

    Ik zeg niet dat het MOET, of werkelijk iets uitmaakt.
     
  8. Dan ben ik toch erg benieuwd waarom je het doet.
    Als je dus weet dat het niets helpt, dan denk ik niet dat je het over een 'dicipline' kan hebben, maar eerder over ene dwangneurose....
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom bij jij er dan 'blij mee' als het niets toevoegd?
     
  9. Zeker niet om Spartagek af te vallen, maar qua modems en routers ben ik wel erg benieuwd waarom hij elke 2 weken even reset. Je hoeft het niet te rebooten omdat je modem en router bijvoorbeeld 'vol' lopen.

    Persoonlijk doe ik het alleen als ik een instelling wijzig in de router òf als ik het 'gevoel' heb dat de verbinding niet zo lekker 'loopt'. Otherwise, don't touch it if it runs great!
     
  10. Is het nu echt zo moeilijk om een beetje bij het topic te blijven? Nu weer een discussie over het nut van rebooten. Probeer alsjeblieft de zaak voor anderen ook leesbaar te houden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina