1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

problemen factuur telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door amber1975, 14 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft het zelfde probleem meegemaakt als mij.
    Ik kijk normaal gesproken nooit de facturen in omdat ik aanneem dat het klopt totdat mij een aantal maanden terug opviel dat het bedrag een stuk hoger.
    Toen ben ik gaan kijken waar het aan lag.
    Hier was ik al vrij snel achter het blijkt nl dat mijn volop bellen niet meer actief/stopgezet was en ik dus gewoon moest betalen voor ieder nummer wat ik belde.
    Toen ik contact opnam met ziggo werd mij verteld dat ik dit(volop bellen) zelf op 2 jan 2009 had stop gezet.
    Ik wist niet wat ik hoorde want dit heb ik dus echt niet gedaan omdat ik mijn eigen belgebruik ken en niet zo stom zal zijn.
    Natuurlijk meteen gevraagd hoe ik het dan opgezegd had maar hier konden ze me niet meer over vertellen en heb ik het dus weer laten activeren.
    Hier krijg ik ineens wel een schrijven over maar dat iets stopgezet is niet wat ik dus al heel raar vind.
    Maar goed je denkt dat alles in orde is en belt gewoon verder zoals altijd totdat ik vandaag de rekening krijg van ziggo 104.90 euro!!!!!!!!
    Ik viel bijna van mijn stoel want hoe kan dit nu????
    Als je belt naar de klantenservice word je van de een naar de ander door verbonden en hebben ze nog geen antwoord en nu mag ik dus zoveel betalen terwijl ik nooit iets opgezegd heb.
    Heb vanmorgen de klantenservice gebeld een klacht via hun site ingestuurd en per post maar vraag me af of ik een reactie krijg en geld terug krijg of dat ik het kan schudden.
    Want het is makkelijk om te zeggen dat ik iets opgezegd heb terwijl het niet zo is en me dan op laten draaien voor de hoge kosten.
    (medewerkster vanmorgen deed een uitspraak waar ziggo niet blij mee zal zijn en zal ontkennen nl dat er misschien wel door een medewerker een verkeerde postcode of huisnummer is vermeld toen iemand anders het opgezegd heeft en het dus bij mij stopgezet is.)
    Als iemand ook dit probleem heeft gehad zou ik graag een reactie horen en willen weten hoe het opgelost is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina