1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

EPG duur - hoeveel dagen vooruit? (veranderd?)

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door onno72, 13 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik had voorheen het idee dat ik EPG +/- 7 dagen vooruit zichtbaar had. Sinds dit weekend heb ik het idee dat ik nog maar 2 dagen zichtbaar heb.

    Ligt dit aan mij, mijn Cisco decoder, of is er vanuit Ziggo iets veranderd? (ik twijfel natuurlijk alleen aan mezelf... haha)

    Zijn er meer mensen die veel gebruik maken van de EPG en dergelijke ervaringen hebben?
     
  2. Als je interne cisco modem niet meer geprovisoned/aktief is, dan heb je ook geen uitgebreidere epg meer.
    Dit moet je even nakijken bij de systeemsettings
     
  3. aaahhhhh,

    Elke keer als er iets opgelost lijkt, lijkt er weer iets anders naar boven te komen. Onlangs al een spontane reset gehad waarbij het leek of er iets geinstalleerd werd, daarna vraag om alles weer vanaf basis in te stellen. Taal, zenders etc...

    Onlangs weer een spontane reset, daarna vraag over gehad over provisioning modem (moest opnieuw), maar leek daarna succesvol afgerond te zijn. Nu weer problemen met de EPG, waarschijnlijk door niet geprovisioned zijn.

    Sinds enige tijd ook dat ik via ITV niets meer kan openen omdat, ondanks dat ik 14,- betaal voor ITV, ik de melding krijg "geen abbo, bel 0900xx". (heb wel werkende ITV gehad, heb ook echt een film en een programma kunnen kijken via TVtheek en programma gemist....)

    Nog regelmatig dat ik 'smorgens bij aanzetten, behalve NL1, de melding preview verlopen....

    Sinds de nieuwe firmware zijn er wat fouten verbeterd, maar zijn er andere bij gekomen....

    Gaat dit nog wat worden?
     
  4. Voor itv moet je opnieuw geprovisioned worden. Had ik laatst ook. Tip: bel overdag het storingsnummer (medwerker meldde me dat de iTV helpdesk tussen 8 en half vijf bemand is. Daarbuiten wordt er wel eens doorverbonden maar dan krijg je dus gewoon geen gehoor)

    Dan werkt alles weer.

    Inderdaad wel gek en als het herhaaldelijk op gaat treden ben ik er zat van en zeg itv abbo op.
     
  5. Provisionen doe je in de cisco door interactieve televisie te (her)installeren.
    Hoe kan een storingsmedewerker je hiermee helpen?
     
  6. Die van mij heb ik ook opnieuw geinstalleerd maar heb geen langere epg. Zit overigens in het @home gebied, heeft het daar iets mee te maken? Voor de rest werken de interactieve diensten (bijna) allemaal, uitgezonderd een aantal delen uit het ooit gemist menu. Volgens de handleiding zouden Nickelodeon en MTV ook erbij moeten staan, maar die missen bij mij.
     
  7. beste tip.... gewoon nog een keer proberen....! :) zucht....

    Gisteren toch maar weer eens handmatig mijn modem opnieuw geprovisioned vanuit menu instellingen. De eerste keer, alles hetzelfde als resultaat. 2e keer.. EPG werkt weer langer vooruit, en ik kan weer dingen in de TV-theek en uitzending gemist bekijken....

    Geweldig is het toch dat de oplossing zo simpel en makkelijk is... je bedenkt het bijna niet.... (beter gezegd, ik had het nooit bedacht)

    Nu maar hopen dat probleem met de verlopen proefperiode op de smartcard wegblijft...
     
  8. provisioning wel goed maar..

    bij mij is de provisioning wel goed maar ik heb ook maar 2 dagen EPG....
     
  9. Op welke zenders? Niet alle zenders hebben de uitgebreidere epg namelijk.
     
  10. ik heb het op geen enkele zender.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina