1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen z3i meer?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door daxy, 13 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag,

    Wij hebben vandaag ook de brief ontvangen dat de Z3i vervangen wordt door de Alles-in-1 Extra en dat we binnen enkele dagen de nieuwe modem mogen ontvangen.

    Echter wanneer ik geen gebruik wil maken van de telefoon dienst die zich in dit pakket bevind, moet ik dan extra stappen ondernemen? Of kan ik de telefoon aansluiting gewoon links laten liggen op de modem...

    Het vervelende is ten eerste dat de modem niet in de meterkast bevind, en tevens niet zou gaan werken, aangezien wij met een speciale telefooncentrale in huis zitten.

    Als ik niks doe, en ze zetten het over, hou ik gewoon mijn huidige nummer bij KPN?

    Hoop dat jullie het weten.

    mvg.
     
  2. Je HOEFT de telefoon ook niet te gebruiken. Er zijn verder geen abonnementskosten verbonden aan de telefoon. Wel handig om te gebruiken bij bellen naar andere Ziggo gebruikers. Maar goed, nogmaals, je HOEFT de telefoon niet aan te sluiten als je dat niet wilt.

    Zolang jij geen verzoek tot nummerportatie indient bij de KPN, zal je dat telefoonnummer gewoon houden, bij de KPN. Je zal hoogstens bij Ziggo nog een nummer aangewezen krijgen, maar zoals al eerder gezegd: je HOEFT de telefoon bij Ziggo niet aan te sluiten.
     
  3. Sorry, maar ik heb nog geen sluitende antwoorden ontvangen... ik kom hier dus op terug, maar ben nu wel bang dat dat maandag pas gaat worden als ik weer aan het werk ben... :cry:
     
  4. Weet je ook wat er gaat gebeuren in de andere 'enclaves' zoals KabelNoord (alleen internet) en Cogas (Int/Tel/DTV maar geen analoge TV).
     
  5. Even heel simpel gezegd geld voor deze dingen dat je zelf telefonisch contact op moet nemen met de klantenservice... Schriftelijk is ook mogelijk, maar dan zal je zelf een brief moeten opstellen, er is geen standaard formulier beschikbaar.
     
  6. Moet dat eigenlijk vóór de (voorlopige) datum dat de actie met Alles in 1 verloopt?
    Het lijkt me logisch dat je bij een automatische omzetting van Z3i naar Alles in 1 Extra nádat die actie is verlopen en je er toch al op alle gebieden op vooruit gaat, je niet ook nog eens een gratis installatiepakket DTV krijgt, dus dan zou je als leperd gewoon nu snel het pakket bestellen, heb je misschien een maandje wat langzamer internet dan je gewend was (of je laat het ingaan in juni!), maar pak je wel mooi €100,- mee. Maar dat is mijn theorie, is daar een sluitend antwoord op?
     
  7. Als je telefonisch contact opneemt, en die medewerker verteld van de omzetting naar de bundel, kan deze een gratis decoder invoeren. (is dit wat je bedoelt, of begrijp ik je niet goed?)
     
  8. Nou wat ik eigenlijk bedoelde is, is of dit in juni ook nog kan. Dat het tot 31 mei nog kan, is logisch, maar als de Alles in 1 actie is verlopen (áls, hij zou al zo vaak stoppen) en je belt er dan over, dus terwijl abonnees die Alles in 1 nemen geen gratis DTV pakket krijgen, kom je daar dan nog wel voor in aanmerking als voormalig Z3i klant?
     
  9. Lijkt mij van niet, Z3i is verder geen uitzonderingspositie (al denkt menigeen van wel), áls de aanbieding stopt.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  10. Nee, 'kadootjes' worden nooit achteraf nog gegeven... Bij een aanvraag moet je dat aangeven, het is niet zo dat je daar op terug kan komen om te wijzigen.

    Nu is dit in jullie geval geen aanvraag, maar word wel behandeld als een aanvraag waar geen apparatuur en of portering bij is besteld. Vandaar dat de actie bij de klant ligt om alsnog een kadootje, of portering te regelen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina