1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen z3i meer?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door daxy, 13 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. " Voor de ontvangst van digitale televisie heeft u een digitale ontvanger en het start pakket digitale televisie nodig ".

    Dus, die krijgen we niet, die hebben wij nodig !

    of wat ??? hoe moet ik het begrijpen ?
     
  2. Mensen LEES eens wat ik al eerder schreef over de decoder... moet nou echt in 1 topic 20 keer geroepen worden dat je de decoder kan krijgen als je er ZELF achteraan gaat?
     
  3. hoezo als alleen zelf achteraan gaat ?.
    dan is het toch geen alles in 1 extra meer.....
     
  4. Waarom niet? In Alles in 1 Extra zit: internet, telefonie, RTV. Als je een ontvanger hebt kijk je digitaal, heb je die niet, dan kijk je analoog. Heeft niks met het abonnement te maken.

    Er loopt nu wel een actie voor een gratis installatiepakket DTV + gratis modeminstallatie als je Alles in 1 besteld, die actie loopt echter tot eind mei. Daar moet bij vermeld worden dat die actie al meerdere malen op zou houden (bij mijn weten zou hij onder andere ook al eind december ophouden, en nog een keer op een andere andere datum), en dat die toch steeds zonder verdere toelichting is verlengd.
     
  5. Wat is hier gek aan? Je moet toch ook zelf een telefoon en computer regelen om te kunnen bellen en internetten. Die gesponserde decoders zijn gewoon een actie van Ziggo om digitale TV te pushen. Wees blij en maak er gebruik van.
     
  6. Ik heb intern nog wat vragen uitstaan, als ik een antwoord heb zal ik even netjes neerzetten wat je precies moet doen voor de decoder, en of bv portering van een telefoonnummer indien gewenst.

    Dit is inderdaad een actie, wat dus een soort kadootje is... Om dat kadootje te krijgen word er alleen wel een kleine actie verwacht, dit is overigens niet alleen bij deze omzetting het geval, dat geld ook voor nieuwe klanten die de bundel aanvragen.
    Er zijn nog steeds best veel mensen die namelijk helemaal geen decoder willen hebben tegen alleen de verzendkosten... vandaar dus dat dit niet standaard wordt verstuurd aan een ieder die een bundel neemt/krijgt.
     
  7. Ook in Volendam moet je een A-I-1 pakket kunnen afnemen.
    Er zijn afspraken gemaakt tussen gemeente Volendam en Ziggo.

     
  8. Ik neem aan dat je deze info ergens vandaan hebt, maar het probleem is dat de helpdesk dit niet weet....
    Zogauw ze dat Ai1 aan willen maken/vragen in hun systeem, dan zegt het systeem namelijk dat dit niet kan....

    Op zo'n moment is het moeilijk zaken doen met ze......

    Ik ga ze vanavond weer bellen, hoe kan ik ze dan overtuigen dat het bij ons in de gemeente wel mogelijk is? Heb je misschien een naam van een medewerker voor mij van iemand die dit kan beamen of heb je misschien een nummer van een interne nota waarnaar ik kan verwijzen???
     
  9. Ik heb je een PB gestuurd.

     
  10. Bedankt, heb ondertussen beantwoord....:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina