1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen z3i meer?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door daxy, 13 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het enige dat we weten is dat het na 1 juli gaat gebeuren. Hoelang het duurt voordat iedereen over is is gokken.
     
  2. het omzetten waarschijnelijk niet zo lang het wachten op decoder etc wat langer denk ik.
     
  3. Ik wacht rustig af ook op de brief want heb daar nog niks van gekregen dus keek net raar op dat 1 juli ziggo snelheid om hoog gooit

     
  4. z3i afgelopen

    jammer heb ook brief gehad krijg nu digi tv en rest er bij wat ik niet echt nodig heb maar de snelheid als ze per 1 juli dat ook werkelijk doen is dat mooi meegenomen

    maar eerst zien dan gloven
    modem is er al docsis 3

    peter

    ps: en waneer krijgen de aio extra de modems voor docsis3

    zal wel ff duren
     
  5. volgens mij houden gewoon oude modem lijkt me sterk dat ze willen omruilen nu al docsis 3.0 modem is.
    want zit al telefonie op de modem.
     
  6. Als alle Z3I abonnees hun nieuwe modem hebben, is het logisch dat erna de andere abonnementen aan de beurt zijn voor modemomruil.
    De planning is dan om - vanaf -1 juli de verhoging door te voeren.
    Er zijn natuurlijk klanten de geen technische kennis hebben, daar kan het mogelijk wat langer duren voordat zij de modem hebben geinstalleerd.
     
  7. reply

    dus z3i /aio per 1 julie is eerst aan de beurt met verhoging

    we hebben al de modems

    als goed makertje


    peter
     
  8. Nou, ik moet je eerlijk bekennen dat je dat gevoel wel eens krijgt hoor....
    Ik heb zeker geen slechte ervaringen met de helpdeskmedewerkers zelf, zij doen hun best, zijn behulpzaam, maar het grote probleem is (volgens mij), dat er door Ziggo zaken veranderd worden of diensten geleverd worden etc. die intern niet goed aan de helpdeskmedwerkers doorgegeven worden.
    Tja, dan kan je nog zo'n goede medewerker van de helpdesk zijn, maar als ze van het bedrijf ziggo geen goede informatie krijgen, dan kunnen ook zij niet verder helpen.....
     
  9. Bedankt, ik ben heel benieuwd..............
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina