1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen z3i meer?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door daxy, 13 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. KPN de deur uit doen is niet verplicht, dan gebruik je de telefoon van Ziggo toch gewoon niet.

    Ook je oude modem is Eurodocsis. Het nieuwe modem is echter geschikt voor Eurodocsis 3.
    Dat heeft verder niets te maken of je nu wel of geen snelheidsproblemen ondervindt. Je zou er hooguit op kunnen gokken dat je probs door je huidige modem worden veroorzaakt en het nieuwe modem afwachten.
     
  2. Nogmaals **YAY** :pompom: :)
     
  3. Brief gehad en lijkt nu ook duidelijk dat uitgefaseert gaat worden.
    Stond ook iets over per 1 juli automatisch na alles in 1 extra omgezet gaat worden.
    Vraag me wel af off dan gratis decoder krijg off zelf moeten halen en de smartcard hoe zit met dat ?


    Mag wel hopejn dat ziggo niet zo lame is je alleen op ziggo nummer te bellen als er problemen zijn bv.
    Ga echt niet extra telefoon aansluiten alhoewel ben al blij dit automatisch gaat verandert worden.
     
  4. Bij storingen vraagt de medewerker aan de klant op welk telefoonnummer deze bereikbaar is, dus dat zou geen probleem mogen vormen... Tevens ligt diezelfde telefoon er meestal ook uit als je modem storing heeft ;)

    Je vraag over de decoder heb ik nog geen antwoord op, maar ga ik even achteraan.

    Dat is snel antwoord al binnen: 'Ja klanten die daar om vragen komen hiervoor in aanmerking'
     
  5. Heb net gebeld en Manuel M. (mag dat als ik achternaam zo weglaat? Anders excuus!) van de klantenservice heeft mij verteld dat ik naast een nieuwe modem ook een gratis extra digitale decoder krijg! :-)

    Ben wel blij met straks 50mbit iig. En hou KPN ernaast, want we weten allemaal hoe instabiel die IP telefonie is. Vriend van me hier vlakbij heeft zelfs vanwege de telefonie problemen heel Ziggo de deur uitgedaan...
     
  6. Vorige week mijn ARRIS modem gekregen en 40 Mbit download....
    Vandaag ook zo'n brief gehad over het Alles-in-Een pakket, echter, omdat ik een paar vragen heb, even de helpdesk bellen......

    "nee mijnheer, dat alles in een is niet mogelijk in Edam-Volendam".

    Waarom dan niet? Ik heb digitale tv en Z3i internet van Ziggo en als ik wil kan ik ook telefoon krijgen?

    "Ja, maar aangezien u geen ANALOOG signaal van Ziggo heeft, dat verzorgt de gemeente zelf, kunt u geen AIE pakket krijgen".

    OK, en nu?

    "hoe bedoelt u?"

    Nou, ik begrijp uit de brief dat op 1 julie mijn abo automatisch omgezet gaat worden, maar naar WAT??????

    "Ik denk dat Z3i gewoon stopt en dat u VOOR 1 juli een ander abo aan moet vragen".

    HUH?????? In de brief staat dat ik NIETS moet doen en dat alles AUTOMATISCH omgezet gaat worden naar AIE.
    Nu begrijp ik dat die brief niet klopt en dat de mensen uit onze gemeente ZELF aktie moeten ondernemen??????????

    "Ja, ik denk dat dat moet gebeuren...."

    U 'denkt', maar u weet het niet zeker?

    "Nee, ik weet alleen zeker dat Z3i stopt op 1 juli....."

    Dus, ik kreeg vorige week een nieuwe ARRIS-modem en een hogere snelheid, waar ik dus maar anderhalve maand plezier van kan hebben en dan stopt het????????

    "ja, dat soort dingen gebeuren wel meer bij ons hoor......" :shock:

    En wat nu met al die mensen in onze gemeente die deze brief hebben gehad en NIET bellen met jullie? Want er staat toch echt in dat alles vanaf 1 juli AUTOMATISCH omgezet gaat worden.

    "tja, ik denk dat die mensen dan geen internet meer hebben"

    Communiceren jullie intern wel met elkaar? Weten jullie wel dat deze brief verzonden is? Zo ja, hebben jullie dan geen info over wat er NA 1 juli gaat gebeuren met de mensen die geen AIE kunnen nemen?

    "nee, daar hebben wij geen info over, de communcatie loopt intern inderdaad heel stroef".

    Zou u mij een plezier willen doen en iemand die WEL weet hoe het geregeld is een mailtje willen sturen om te vragen hoe het na 1 juli verder gaat met de mensen die Z3i in Edam Volendam hebben?

    "Ja, dat lijkt mij een goed plan, dat ga ik meteen doen".

    Goed zo, bel ik morgenavond terug om te vragen hoe het nu zit.

    "Nou, ik weet niet of er dan al meer bekend is hoor"

    Hoezo?????? Jullie weten toch dat Z3i gaat stoppen en jullie weten toch ook dat er mensen zijn die geen AIE pakketten kunnen kirjgen??????
    Jullie sturen daar zelfs een brief heen!!! Wordt er dan niet nagedacht over dit soort uitzonderingen?????????????

    "tja, heel eerlijk, ik weet het niet, er gebeuren hier wel meer rare dingen"...

    Nou, ik bel morgen toch weer even terug. Goedenmiddag.....

    :confused:

    Snappen jullie het nog???????
     
  7. Is doorgezonden en wacht op een antwoord over de Volendamse kwestie.


     
  8. Had je niet de groentenboer aan de lijn :schater:
     

  9. Dus als ik het goed begrijpt stuurt Ziggo mij ook nog eens een nieuwe {gratis} digi de-coder omdat mijn Z3i abonnement per 1 Juli wordt omgezet?? {{een kleine :pompom:...}}

    {{Het staat trouwens wel op pagina van Ziggo wanneer je de abonnementen bekijkt... Als je overstapt krijg je GRATIS een nieuwe digi decoder .... However.....:? Ik stap zelf niet over maar het wordt automatisch omgezet.... }}
     
  10. als ik dit zo lees gaat dus alles in 1 extra per 1 juli omhoog met snelheid maar gebeurd dit overal of in stappen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina