1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mobiele nummers blokkeren

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door masutrix, 12 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi, het kan aan mij liggen maar ik kan nergens instellingen vinden om uitgaande gesprekken naar 06 (mobiel) te blokkeren. Wie weet hoe ik dat kan instellen ? Bij "mijn ziggo" kan ik het niet vinden.
     
  2. Hm staat op de website dat het daar moet staan, maar goed, je kan ook bellen naar 0900-1884, optie 3 en daarna 4, dan krijg je een medewerker die het voor je doet, of je kan optie 3 en daarna 1 kiezen, krijg je een automatisch menu met telefoonopties, hoef je ook niet te wachten, dus probeer dat eerst eens...
     
  3. Ga ik morgenmiddag eens proberen, ik laat het hier ook wel even weten of t gelukt is. Toch moet ziggo het volgens mij beter bekend maken hoe dat blokkeren precies gaat, helaas kun je zelf op MIJN ZIGGO niets veranderen. Zou leuk zijn als dat mogelijk gemaakt zou worden. Maar goed, bedankt voor je tip.
     
  4. Net ff gebeld met de helpdesk, helemaal door het menu gelopen tot aan de nummerblokkering. Eerst krijg je te horen dat je via mijn ziggo instellingen heel makkelijk kunt wijzigen (niet dus) en vervolgens gekozen voor nummerblokkeren. Vervolgens krijg je fijn te horen dat nummerblokkeren ALLEEN schriftelijk ingediend kan worden. Fijn, ze houden je dus eerst even lekker in het menu en vervolgens kun je er helemaal niets mee. Weer een mispunt van ziggo, het stapelt wel op zo !! Ik ga nog een keertje bellen met een helpdeskmedewerker, en hoop dat die nummerblokkade dan wel kan instellen ! Slaat gewoon helemaal nergens op, nergens wordt de juiste info gegeven !!!:x
     
  5. Dát wist ik niet, lekker handig dat dat op de website staat...
     
  6. Ok, net ff de andere mogelijkheid die jij gaf doorgelopen. Kreeg netjes een medewerkster aan de lijn die mij heeft geholpen. Het zou nu in orde gemaakt worden. Ik heb ook gezegd dat het via mijn ziggo niet te regelen valt en dat vond zij ook vreemd, dat zou eigenlijk wel moeten kunnen. Maar goed, als ik het weer ongedaan wil hebben kon ik de helpdesk weer bellen of zelfs een emailtje sturen via het contactformulier. Alhoewel het telefonisch wel sneller geregeld zal zijn denk ik ! Ik heb inmiddels een klacht verstuurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina