1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

provisioning itv blijft altijd hangen (CASE B)

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door with_joerg, 12 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    provisioning von iTV blift bij mij altijd hangen. Eem oranja popup zegt dat he niet geslagd is met het error code "case b".

    Wat is "case b"? Wat kan ik doen?

    Tuner1: Signaalsterkte 100%, kwaliteit 100%

    Mijn gehele materiaal is retourgeschikt (is van Hirschman, -1db 5 - 65 MHz, 29db 85 - 862 MHz).

    Factory reset, power reset heb ik al probeert.

    --Joerg
     
  2. Het ziet ernaar uit dat er tog iets is in het netwerk bij jou thuis wat het retoursignaal blokkeert.

    heb je toevallig ergens nog een verloop/verlengstuk opzitten.

    officieel hoort de aansluiting vanaf de hoofdaansluiting beetje zoals dit eruit te zien

    • Hoofdaansluiting [1 gats wandcontactdoos]
    • Kabeltje naar Breedbandversterker --> meest linker ingang
    • Breedbandversterker [Tratec wit kastje met lampje]
    • Tratec uitgang 1 = Internet / telefonie modem van ziggo
    • tratec uitgang 2 = Cisco decoder aansluiting
    • Tratec uitgang 3/4 = eventueel slaapkamer tv's etc.
    • Vanaf Breedbandversterker gaat hij naar de Cisco , indien het via de meterkast door de muur naar de decoder gaat moet de wandcontactdoos in de woonkamer ook een 1gat zijn.
    kijk eens hoe jouw aansluiting is thuis, als ik wat meer niformatie heb kan ik je verder helpen.
     
  3. Bij mij is alles goed aangesloten en het administratieve gedeelte is ook in orde.
    Het interactieve deel werkt echter nog niet goed, immers:
    Als ik de afspeelknop bedien, krijg ik eerst de oranje pop-up " even afwachten tot het afspelen begint" en vervolgens na korte tijd een tweede oranje pop-up met als tekst: "Fout. Afspelen niet gelukt. Druk op OK om TV te kijken. Probeert u het later nog eens".
    Ik krijg bij deze foutmelding geen foutcode.
    Wat kan dit zijn? Hoe los ik het op?
     
  4. Bedankt. Het werkt nu beperkt. Ik heb hetzelfde probleem dan Ginok.

    Ik heb hernaast brobeert mijn smartcard online en via telefoon vor iTV geschikt te maken. Zonder success. Vandaag heb ik een brief van Ziggo ontvangen die zegt:

    "Het verwerken van uw aanvraag zal langer duren ... zodra uw aanvraag verwerkt is, ontvangt u van ons een bevetigingsbrief"

    Raar is dat ik al twee weken geleden (02 Mei) een bevestiging ontvangen heb. Ob 2 Mei was er geen reden van een probleem of vertraging. Ik ben nu in de waar
     
  5. Ziggo wilde mijn Smartcard ook niet via de telefoon activeren.

    Vorige week Zaterdag de decoder bestelt en afgelopen Woensdag had ik het pakket in huis.
    Als ik zo hoor kan het nog lang duren voordat ik kan genieten van iTV.

    Ik had eerst een 3 gat's AOP aan de muur , deze is in 2004 door een monteur van @Home geplaatst.
    Wilde gisteren de 1 gat's monteren maar dat ging helemaal niet.
    De groene Coax-kabel is nog geen 4cm en daar zit vervolgens ook nog een f-connector aan.

    Coax-kabel nu rechtstreeks aangesloten op de Antenne-versterker en hierop de kabelmodem , Cisco en andere appataten aangesloten.
    Modem kwam gelukkig binnen 1 minuut online , ook de Cisco heeft nu verbinding met de server van Ziggo.

    Ben benieuwd wanneer Ziggo het iTV abonnement gaat activeren.
     
  6. Hier vandaag zelfde brief ontvangen. Provisioning lukt, zie echter geen afspeelknop. Komt dat omdat de smartcard nog niet geactiveerd is?

    Is er iemand van Ziggo aanwezig die kan vertellen wat er met de activatie aan de hand is en wanneer de smartcards wel geactiveerd worden (naar schatting)? Want dat stond dan weer niet in de brief.
     
  7. Waarschijnlijk staat er nog een bestelling in de weg waardoor de smartcard nog niet in ons systeem kan worden ingevoerd. Als je mij een pb stuurt met je naw gegevens en het smartcardnummer + de pakketten die je wilt hebben, dan kan ik de kaart activeren.
     
  8. Deze versterker heb ik er niet bijgekregen en ook de aansluitdoos niet, zou dat de reden kunnen zijn dat e.e.a. niet werkt?
    Als Digitale ontvanger werkt hij gewoon wel, maar VOD, uitzending gemist e.d. krijg ik niet aan de praat. Ik heb de 'gewone' splitter waaruit één aansluiting voor de kabel is en de andere naar het kabelmodem gaat.
    Wellicht is dat het probleem. Wie kan mij wijzer maken?
     
  9. Die hoort er wel bij te zitten voor een succesvolle iTV.
    Terug naar de winkel dan maar.
    Hier kun je alvast zien hoe e.e.a. dan aangesloten moet worden.
     
  10. Dat vermoeden had ik al, hopelijk zal Ziggo dit snel naleveren.
    Hoe het aansluiten moet is mij bekend, maar wel mooi dat je voor degene die het niet weten dit hebt gepubliceerd.

    Het is nu maar weer afwachten en hopen dat de nalevering snel komt, want ik heb de PVR via Ziggo besteld en rechtstreeks van Cisco gekregen, dus zonder accessoires c.q. benodigdheden.

    Thanx
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina