1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

is de decoder bij een alles in 1 pakket nu wel of niet gratis

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door tighar, 12 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb het alles in 1 Z1 pakket besteld.
    Telefonie en internet Zi had ik al van ziggo
    Ook televisie Z1 had ik al op een ander klant nummer.
    Nu is alles samengevoegd tot het Alles in 1 Z1 pakket.
    Mijn vraag is heb ik nu wel of geen recht op een gratis decoder.
    Ik wist dat ik verzend kosten moest betalen, maar nu wordt de decoder ook in rekening gebracht(99 euro)
    Kan iemand mij vertellen of dat nu wel of niet correct is.
    De helpdesk spreekt elkaar tegen.
    De ene medewerker zegt wel gratis de ander bestrijdt dat.
    Gaarne jullie ervaring en reacties

    mvg

    tighar
     
  2. Ja is gewoon gratis :wink:
     
  3. Ik heb bij aanvraag naar Alles-in-1-Plus een gratis decoder gekregen.
    Op de nota staat dat ik daar €99 voor heb betaald en daaronder staat €99 korting, dus heb ik netto niets betaald voor de decoder, alleen verzendkosten.
     
  4. Ga na bij de HD of beide klantnummers zijn samengevoegd tot 1 klantnummer. Zo ja, vraag dan om restitutie van de 99 euro.

     
  5. Een gewone decoder is gratis, een hd decoder 99 euro (kortings actie).
    Wanneer het een gewone decoder is mag die dus niets kosten, wanneer er echt een fout gemaakt is word er vaak ook de smartcard berekend voor 29,95.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina