1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Activatiecode Ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door elasticasteroid, 12 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste (mede) Ziggo gebruikers,

    ik ben nieuw op dit forum, na 2.5 maand te hebben gewacht op het oplossen van een 'administratief' probleem om ziggo aan te kunnen vragen is het dan eindelijk zover; ik kan eindelijk ziggo bestellen op mijn huidige adres. Ziggo zou (natuurlijk) direct contact met mij op nemen zodra mijn adres beschikbaar zou zijn voor aansluiten, hetgeen niet gebeurd is.

    Dus ik ben maar naar de mediamarkt gegaan die als reseller dient voor Alles-in-een pakketten van ziggo. Hier heb ik zo'n doos gehaald en alles thuis aangesloten. Tot een kleine teleurstelling blijkt dat ik moet wachten tot ziggo mij een activatiecode toestuurd opdat ik de modem kan laten verbinden met het echte internet.

    Mijn vraag is, hoe lang duurt dit tegenwoordig? Ik heb topics gezien uit het verleden dat dit maanden duurde. Ik vroeg mij af hoe lang het tegenwoordig duurt, of dat het nog steeds zo'n drama is, want dan kan ik er maar beter gelijk weer achteraan gaan bellen :).

    Met vriendelijke groeten,
    Wietze
     
  2. Als je het pakket al thuis hebt hoeft het niet zo lang te duren. Moet binnen een paar dagen wel geregeld kunnen zijn verwacht ik. Even met de helpdesk bellen om te vragen of je gegevens al in het systeem zitten en vragen hoe lang het duurt. De vertraging bij nieuwe abbo's kwam doordat modems niet leverbaar waren, maar da's jouw probleem dus niet.
    En er zijn wat problemen geweest bij overzetten van bestaande abonnees waar administratief iets bleef hangen. Maar bij een complete nieuwe aansluiting hoeft dat dus geen beperking op te leveren lijkt me.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina