1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Release notes software update Cisco 8455DVB

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Infje, 12 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Idd ook via receiver geschakeld. Een Sony STR-DA5200ES in mijn geval.
     
  2. Zoals? Ik heb alle settings die eerst niet goed werkte heel veel uitgeprobeerd en dat blijft allemaal stabiel. Hij blijft nu ook op 1080i staan i.p.v. steeds weer terug te schakelen wanneer ik hem aanzette.
    Maar wat zou er nog meer niet goed moeten zijn ?
     
  3. Dat probleem had ik dus ook. Wanneer hij rechtstreeks op m'n plasma-scherm stond ging het 'handshake-protocol' natuurlijk goed, maar de reciever kijkt naar de resolutie van de ontvanger en past zich daarna pas aan. Daar ging het fout, maar nu lijkt het goed te gaan, wanneer ik de Cisco handmatig op een andere resolutie zet, gaat het weer mis, maar wie wil dat? Als hij maar blijft staan op de 1080i waar ik hem op ingesteld heb. Het beeld is nu super in elk geval.
     
  4. Er is mijn inziens genoeg veranderd, mijn problemen zijn over. Ik kreeg continue wanneer ik hem aanzette groen/paars beeld. Met het schakelen tussen de audiokanalen viel soms het beeld weg en stond de resolutie veel te laag. Nu heb ik hem op 1080i gezet (zoals ik steeds moest doen) en blijft hij erop staan. Hij is nu gewoon 'bruikbaar' en was gisteren nog een bron van ergernis. Ik ben er nu zelfs zeer tevreden mee. Hij werkt 'Top' !!:pompom:
     
  5. ik moet om de 2 a3 dagen de stekker er uit en weer in doen, anders loopt het menu steeds langzamer en op een gegeven moment doet het navigeren in het menu helemaal niets meer.

    soms ben ik via HDMI ineens het geluid kwijt, ook weer stekker er uit en weer in.
    tot 3x toe heeft de HD mijn cisco opnieuw moeten activeren/signaal insturen, want iTV deed het ineens niet meer [abbo melding]

    ik vind de firmware nog steeds erg brak, helaas....
    dit kan ook nooit goed zijn voor de levensduur van de cisco, dat vele resetten,heristalleren, stekker er ui en er weer in enz.

    ik hoop dat er snel een update komt, ik vind het beeld mooi, scherp, maar hij werkt echt nog niet goed.
     
  6. Ja dat is zeker balen wanneer je dat hebt. Er schijnt toch nog heel veel verschil te zitten tussen de diverse exemplaren. Momenteel heb ik niks meer te klagen, alles werkt iTV werkt ook goed en heel soms is het menu wat langzamer, maar vastlopen doet hij bij mij zeker niet.
    In jouw geval hoop ik ook dat er een echt goeie update komt, maar deze update kwam niet van Ziggo, maar van Cisco zelf volgens mij.
     
  7. Bedoel je nu een nieuwe update na de update van vandaag? Of heb je de update van vandaag nog gemist?

    PS: Zelf nog niets kunnen testen, op het werk hier. Zie het vanavond wel weer.
     
  8. Iets te vroeg gejuigd helaas. Wanneer ik het menu oproep dan schiet de resolutie meteen weer naar 576 dpi en dan is het beeld weer groen/paars. Wanneer ik dan op goed geluk 1080i selecteer, komt het beeld weer terug maar raakt het menu van slag. Ook is het probleem met het geluid niet opgelost, wanneer ik van Dolby D naar stereo schakel, is het geluid vaak weg. Weer naar Dolby D en dan weer terug helpt dan vaak. Het is nog niet helemaal oké maar ze zijn op de goede weg. Hopelijk wordt hier snel iets aan gedaan.
     
  9. dat wist ik nog niet... ehehehhe [is nu wel binnen die update]
    net even aangezet [wou eerst niet aan]en even zitten klootviolen, 4x stekker er uit en weer in en toen begon de cisco weer iets te doen.

    had eerst zwarte achtergrond in het menu tvtheek, is na 4x weer terug [blauw]
    navigatie is bij mij nog steeds stroperig en het laden van afbeeldingen heel erg langzaam. duurt soms wel een hele minuut.

    maar nu heb ik ook blokjes in HD uitzendingen van NED1 2 3.
    op willekeurige momenten.
    signaal waardes zijn allebei ok 100%

    Ber is ook ok....
    het geluid is ook nog steeds erg zacht vind ik.

    ik weet nog niet goed wat ik van de nieuwe update moet vinden, eerlijk gezegd.
     
  10. Nu lees ik van een update,
    2 weken, sinds 123 HD, lang geen VOD of tvtheek kunnen kijken en gisteren ineens wel.
    Zou het aan de update kunnen liggen.

    Vorige week hierover met ziggo gebeld, komt er morgen een monteur.
    HD signaal sterkte varieerde van 1 tot 4% nu 16% vreemd.

    Hoop toch dat de monteur iets kan vinden, begin toch langzaam te balen van al dat geklooi, stekker er uit stekker er in, geen beeld.

    Tip ergens op deze site was een post van VOD, TvTheek waar je via banners de series kon kiezen en dan de seizoen, aflevering kon kiezen, zag er erg gelikt uit, nu ben je soms 5 min bezig om eerst in de TVtheek de serie te zoeken en dan nog eens het seizoen.

    Kom op ziggo maak het gebruiks vriendelijker en wat gelikter.

    Johan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina