1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email ophalen lukt niet meer sinds 12/05/2009

Discussie in 'Internet - Email' gestart door migroen, 12 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Webmail werkt, binnen Outlook werken andere accounts dan Ziggo account wel.
     
  2. Nog een tip als het met pop.ziggo.nl niet werkt.
    Check even de gebruikersnaam dat hier je email adres staat ingevuld in je mailclient.

    Op een pc waar het na het aanpassen van POP/SMTP server nog niet werkte zag ik dat er nog de oude gebruikersnaam stond zonder @quicknet.nl. Met pop.quicknet.nl werkt dat wel maar met pop.ziggo.nl dus niet.

    Na invullen van het emailadres bij gebruikersnaam werkte het wel weer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2009
  3. Al mijn email adressen zijn nog steeds met quicknet.nl op het einde,


    Zojuist 5 min terug

    De pop en smtp instellingen veranderd van pop.quicknet naar pop.ziggo.nl en smtp.quicknet.nl ook naar smtp.ziggo.nl.

    Mail komt nu juist aan en werkt weer goed.

    duidelijk ergens wat loos paar uur terug werkte dit niet.
     
  4. Email ophalen lukt niet meer.

    Hier op postcode 1991mb lukt het ook niet meer om de mail op tehalen.
    Op de website staat nog steeds niks over een storing met de email wel dat ze niet bereikbaar zijn.Zullen wel erg veel mensen bellen :grin:
     
  5. ook hier is het steeds 1/5 mails binnen halen
    zojuist de pop en smtp aangepast naar ziggo
    en krijg meteen 5/5 binnen
     
  6. Email ophalen lukt niet meer

    Zojuist ook smtp en pop instellingen veranderd in ziggo tevens als gebruikersnaam email adres ........@quicknet.nl ingevuld en alles stroomt nu weer binnen. Heb ik een email van ziggo gemist met eventueele wijzigingen gemist.:shock:
     
  7. dit heb ik binnen op 11 april




    Geachte abonnee,
    U staat bij ons geregistreerd als gebruiker van Multikabel Mail. In de periode van 14 april tot en met 16 april 2009 passen we deze dienst aan. Wij verhuizen dan uw mailbox naar het nieuwe Ziggo platform. De werkzaamheden vinden zowel overdag als ’s nachts plaats.
    Voor u als klant heeft dit twee gevolgen:
    1. Tijdens de daadwerkelijke verhuizing van uw mailbox kunt u gedurende 2 tot 5 minuten geen mail ontvangen. Deze mail wordt door ons bewaard en na de verhuizing weer toegevoegd aan uw mailbox. Indien u gebruik maakt van Webmail zult u merken dat ook deze dienst gedurende 2 tot 5 minuten niet beschikbaar is.
    2. Vanaf het moment dat uw mailbox naar het Ziggo platform is verhuisd, maakt u automatisch gebruik van Ziggo (Web)mail.
    U hoeft dus verder niets te doen, het aanpassen van uw
    e-mailinstellingen is niet nodig. Uw huidige e-mailadres(sen) kunt u ook gewoon blijven gebruiken.
    Toelichting
    Klik hier voor een uitgebreide toelichting met de meest gestelde vragen over dit onderwerp.
    Heeft u verder nog vragen? Onze Klantenservice staat vanaf 14 april voor u klaar op het speciaal voor deze migratie ingerichte nummer 088 – 717 4040. De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur - 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 – 22.00 uur.
    Met vriendelijke groet,
    Martine Ferment
    Directeur Klantenservice
     
  8. Email ophalen lukt niet meer

    Ja deze mail heb ik ook gehad maar alles werkte tot vanmorgen nog gewoon met pop en smtp quicknet.Maar geen ramp dankzij dit forum ga je toch dingen uitproberen en het werkt.


     
  9. Nou ik heb alle instellingen al heen en weer gekopieerd maar ik krijg de mail niet meer aan de gang alleen de webmail werkt nog.

    Is er misschien een technisch persoon van Ziggo die kan aangeven wat er aan de hand is?
     

  10. ik ben wel niet van ziggo
    maar bij mij werkt dit

    emailnaam@quicknet.nl
    wachtwoord

    serverinstellingen
    pop.ziggo.nl
    smtp.ziggo.nl

    hoop dat je er wat aan hebt
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina