1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email ophalen lukt niet meer sinds 12/05/2009

Discussie in 'Internet - Email' gestart door migroen, 12 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook hier zinds gisteravond 11/05/09 2300 uur geen Mail. :evil:

    Bij "webmail" staan er ongeveer 10 klaar maar die komen niet deze kant op.
    Outlook geeft Time out aan.
    Volgens Ziggo is er niets aan de hand'
    Er zijn geen actuele storingen bekend voor deze postcode.:sleep:
     
  2. Ik heb bij pop en smtp quicknet gewijzigd in ziggo. Alles werkt nu weer zoals het hoort. Bedankt Ziggo voor de geweldige communicatie!!:sad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2009
  3. Met "hun" bedoel ik Microsoft zelf.
    Er ontstaat een time-out, mogelijk veroorzaakt in de communicatie tussen Outlook en de gebruikte virusscanner.
    Type virusscanner maakt niet uit.
     
  4. Inderdaad werkt het met die instellingen wel weer. Vreemde is wel dat hij met de oude instellingen wel 1 mailtjes binnenkwam met een reactie van dit forum. Heel vreemd allemaal maar het werkt voor dit moment wel weer.

    Bedankt hiervoor.:pompom:
     
  5. Hier in Den Helder Exact het zelfde probleem.

    Geen mail op te halen van af idd gister ca 23:00

    Instellingen aangepast naar pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl en hierna ook maar weer snel terug naar pop.quicknet.nl en smtp.quicknet.nl

    Op alle 2 de instellingen onmogelijk om mijn mail op te halen.

    Getest 3 totaal verschillende PC's met verschillende OS en.

    Duidelijk een Ziggo probleem hoor.
     
  6. En Ziggo Webmail?
     
  7. Hier in Schagen precies hetzelfde, zowel op notebook, vaste PC en PDA getest en krijg de mail niet aan de gang.

    @Kingpin, de webmail werkt overigens prima!
     
  8. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Hier werkt de email ook niet meer merk ik nu....
    Timeout/geen response van de mailserver.
     
  9. Emails komen niet meer binnen sinds 12 mei 2009

    Ook in Vogelenzang geeft de email er de brui aan.
    Iedere keer wordt er 1 mail wel opgehaald (van het Kaartenhuis i.v.m.
    Koninginnedag, een oude mail dus) en de overige 32 mails worden niet verder opgehaald. Serverfout: 0x800CCC90
    Foutnummer: 0x800420CD.

    Iemand een oplossing? Of ligt het weer aan Ziggo.:evil:
     
  10. helaas kan ik daar geen zinnig woord over melden daar ik web mail nooit gebruikt heb of gebruik.

    maar wel vreemd dat deze problemen bij heel veel mensen ineens voor komen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina