1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen contact met inkomende mailserver

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Michel1976, 11 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vandaag kan ik via Outlook Express geen mail meer binnen halen en krijg ik telkens het schermpje voor ingeving van paswoord e.d. te zien.

    Voorheen werkte de mail perfect via de oude: pop3.wanadoo.nl

    Welke server ik ook invoer niets werkt: pop.ziggo/pop3.ziggo enz.

    Via webmail wel alles te bereiken en te doen dus wachtwoord is ok. Wel kan ik, wanneer ik bv via een webisite naar een info adres iets wil sturen via outlook verzenden. Binnenhalen lukt niet.

    Wie kan mij helpen????

    foutmelding, terwijl wachtwoord klopt op mijn webmail:

    Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop3.wanadoo.nl', Server: 'pop.ziggo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2009
  2. Dat gaat sowieso niet meer werken, daar heb je als het goed is al vele malen email van gehad van Ziggo (komt echter waarschijnlijk op het hoofdemailadres, als je dat niet gebruikt kan je het gemist hebben).
    Al sinds begin dit jaar had je die instelling moeten wijzigen. Wat ik heb begrepen is dat ze nu pas de stekker uit de oude servers hebben getrokken, wat verklaard waarom het nu opeens niet meer werkt.

    Kijk anders hier even.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina