1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon, televisie en internet is in mei gratis

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pvd, 9 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vast te laat voor gratis maand mei :)
     
  2. Jaaaaa ja... :?
     
  3. Vandaag een rekening van mei ontvangen.
     
  4. Vandaag een brief van Ziggo ontvangen waarin vermeld staat dat rekening eenmalig hoger kan uitvallen.

    Ik denk dat met mij meerdere mensen deze brief vandaag hebben ontvangen.
     
  5. Specificatie klopt niet

    Ik heb ook de factuur ontvangen, echter de specificaties kloppen niet.....
    Ik heb geloof ik ineens een stuk of 7 lijntjes:lol::lol:. Het eindbedrag lijkt wel correct.

    Hierbij een greep uit mijn specificatie. De telefoonnummers heb ik onherkenbaar gemaakt.

    xxxxxxxx 7 maart 2009 11:32 00:28 € 0,05
    xxxxxxxx 7 maart 2009 11:32 00:28 € 0,05
    xxxxxxxx 7 maart 2009 11:32 00:28 € 0,05
    xxxxxxxx 7 maart 2009 11:32 00:28 € 0,05
    xxxxxxxx 7 maart 2009 19:55 06:19 € 0,17
    xxxxxxxx 7 maart 2009 19:55 06:19 € 0,17
    xxxxxxxx 7 maart 2009 19:55 06:19 € 0,17
    xxxxxxxx 7 maart 2009 19:55 06:19 € 0,17
    xxxxxxxx 10 maart 2009 17:31 09:36 € 0,24
    xxxxxxxx 10 maart 2009 17:31 09:36 € 0,24
    xxxxxxxx 10 maart 2009 17:31 09:36 € 0,24
    xxxxxxxx 10 maart 2009 17:31 09:36 € 0,24
    xxxxxxxx 13 maart 2009 13:49 09:50 € 0,24
    xxxxxxxx 13 maart 2009 13:49 09:50 € 0,24
    xxxxxxxx 13 maart 2009 13:49 09:50 € 0,24
    xxxxxxxx 13 maart 2009 13:49 09:50 € 0,24
    xxxxxxxx 14 maart 2009 09:37 00:50 € 0,06
    xxxxxxxx 14 maart 2009 09:37 00:50 € 0,06
    xxxxxxxx 14 maart 2009 09:37 00:50 € 0,06​
    xxxxxxxx 14 maart 2009 09:37 00:50 € 0,06

    pvd
     
  6. Bij mij klopt het ook niet:

    Op 11 maart 2009 heb ik een factuur met factuurnummer xxxxxxxxx gekregen.

    Deze factuur bevat een fout, namelijk voor Televisie Z1 is een bedrag van 15,67 euro in de periode van 01-0-09 tot 28-02-09 in rekening gebracht.

    Vanaf 01-11-09 heb ik het alles in 1 pakket van Ziggo, dus die 15,67 euro is onterecht in rekening gebracht.

    Ik heb dit op 18-03-09 gemeld om 18.35 uur bij de helpdesk en zei had gezegd dat dit bedrag van 15,67 euro van de volgende rekening wordt ingehouden omdat dit bedrag ten onrechte zou geind zijn.
    Mijn verbazing is groot dat deze 15,67 euro niet is ingehouden op de rekening van 26-03-09.

    Wanneer krijg ik mijn onterecht ingehouden 15,67 euro terug dan?

    Dit was het antwoord?

    Naar aanleiding van uw e-mail delen wij u het volgende mee. Zodra uw alles in 1 bundel wordt gefactureerd zal het teveel betaalde abonnementsgeld voor de tv automatisch gecrediteerd worden.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Dus niet,

    Verder is bij mobiel bellen en het bellen naar 0900 nummers 4x een specificatie er maar 1x is gebeld per nummer.
    Dus dit klopt ook niet....

    Specificatie:

    09001884 11 mrt 2009 18:22 20:19 0,45
    09001884 11 mrt 2009 18:22 20:19 0,45
    09001884 11 mrt 2009 18:22 20:19 0,45
    09001884 11 mrt 2009 18:22 20:19 0,45


    xxxx1 22 mrt 2009 19:43 0:30 0,11
    xxxx1 22mrt 2009 19:43 0:30 0,11
    xxxx1 22 mrt 2009 19:43 0:30 0,11
    xxxx1 22 mrt 2009 19:43 0:30 0,11
    xxxx2 26 mrt 2009 13:29 1:48 0,28
    xxxx2 26 mrt 2009 13:29 1:48 0,28
    xxxx2 26 mrt 2009 13:29 1:48 0,28
    xxxx2 26 mrt 2009 13:29 1:48 0,28
    xxxx3 08 apr 2009 20:01 0:21 0,09
    xxxx3 08 apr 2009 20:01 0:21 0,09
    xxxx3 08 apr 2009 20:01 0:21 0,09
    xxxx3 08 apr 2009 20:01 0:21 0,09

    Wanneer wordt het nu opgelost????

    Of heeft Ziggo echt geen goeie accountants :no: , het bedrag klopt wel.......... :!:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2009
  7. Zo'n wijziging op de factuur gebeurt echt niet op zo'n korte termijn hoor. Ga er maar vanuit dat dit bij de volgende factuur verrekend wordt, of bel het anders morgen (er staan onjuiste openingstijden overal, je kan ze van 8 tot 8 bellen) na, of stuur een contactformulier waarin je dit specifiek navraagt (om standaardmail te voorkomen).
     

  8. Dot heb ik inmiddels ook al 2x gedaan een contactformulier invullen...
     
  9. Ik begin er niet aan dat contactformulier, zonde van de tijd. Ik wacht wel wat de factuur voor juni wordt...

    Gert.
     
  10. Mijn factuur inmiddels ook bekeken op Mijn Ziggo.... en.... hij klopt.... tenminste....
    Het enige dat niet klopt is dat ze de kosten voor de HD ontvanger niet hebben gerekend maar alleen de kosten voor de SD ontvanger (€99 korting i.p.v. €99 bijbetalen ;) ).
    Dit zal in juni wel weer recht worden getrokken en zo niet dan heb ik een goedkope HD ontvanger. :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina