1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon, televisie en internet is in mei gratis

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door pvd, 9 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog steeds heeft Ziggo het geld voor de maand mei niet geincasseerd en ook staat de factuur nog niet on-line.

    Aangezien Ziggo altijd keurig op tijd is met incasseren denk ik dat ze de maand mei cadeau doen. :mrgreen: Een pluim voor Ziggo en ik neem dit cadeautje in grote dank in ontvangst.

    pvd



    (Ik denk echter dat er nog wel een naheffing komt, wakker worden Ziggo!!)
     
  2. Dat denk ik ook... Bij mij hebben ze spontaan het internet gedeelte vergeten te faktureren. Maar dat wordt ook wel recht getrokken, vrees ik.

    Gert.
     
  3. Hier ook het zelfde maar hou wel het bedrag achter de hand voor dat ziggo twee maanden gaat innen.
     
  4. hier ook geen factuur en incasso voor de maand mei
     
  5. Ik ben een nieuwe klant sinds februari, en heb nog helemaal geen factuur of incasso gezien. Maar dat schijnt niks bijzonders te zijn.

    Maar het moet wel een flinke puinhoop zijn als heel veel mensen geen factuur en incasso hebben gekregen....
    Ziggo zou zelfs in cash flow problemen kunnen komen. Ben benieuwd hoe wijdverspreid dit is.
     
  6. Ik heb sinds eind januari alles in een plus.
    Na die tijd nog geen goede nota gehad.
    Ik betaal alleen voor mijn HDTV pakket en verder niets.
    In mei heb ik helemaal niets meer betaald
    Hier heb ik al twee keer over gemaild en een keer helpdesk gebeld.
    Het zou in orde gemaakt worden.
    Ik weet alllen niet wanneer dit gaat gebeuren.
    Ik weet ook niet wat ik hier verder nog aan kan doen.
     
  7. Ach, dit is echt iets waar de klant niks aan kan doen, behalve afwachten en geld opzij zetten om de extra hoge facturen die er ooit zullen komen te kunnen betalen. Ziggo moet z'n administratie op orde zien te krijgen, maar je kan nu al verwachten dat meer incasso's mis zullen gaan omdat er niet genoeg geld op rekeningen zal staan. Wat weer extra werk en kosten ivm herrinneringen en incasso's met zich mee brengt etc.

    Wat ook kan gebeuren is dat Ziggo meer geld moet lenen om de te late inkomsten te compenseren. En dat leidt weer tot hogere financieringskosten. En dan kunnen wij een abonnementskostenverhoging tegemoed zien in verband met gestegen kosten.:cry:
     
  8. Allemaal speculatie. Klant moet er gewoon rekening mee houden dat er inderdaad geld opzij wordt gezet, want geïncasseerd zal er zeker worden.

    Vorig jaar was er ook even zo'n situatie. Vergeet ook niet de recente vele werkzaamheden aan het netwerk... Het is gewoon druk. Overigens is hier de rekening voor de maand mei, keurig eind april geïncasseerd.
     
  9. Geef je je werkgever ook een pluim als die je salarisbetaling van deze maand niet zou uitbetalen ? :rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina