1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles op zwart behalve NL zenders

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door olson, 9 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleen ned.zenders te ontvangen, rest op zwart

    ned.zenders, 1,2,3,rtl 4 etc. gewoon te ontvangen, rest van zenders op zwart.(duitse zenders, geographic,discovery etc.....

    zelf nog in bezit van een andere smartcard en ontvang ik wel alle zenders

    wie weet oplossing ?. al contact gehad met ziggo, maar probleem blijft
     
  2. welke melding verschijnt er in het beeld ?
     
  3. ook nog geen beeld gemeente Meerssen

    Hallo,
    Ik heb ook dit probleem nog altijd ( met de Humax 5050 ).
    E19-4 op "alle niet Nederlandse zenders".
    Al meerdere keren gebeld met Ziggo ook.
    Dus bij Ziggo wordt per ongeluk bij mensen het pakket "aangepast"?
     
  4. Wil je mij je smart card nummer doorgeven per PM.
    Wij hebben zaterdag aanpassingen uitgevoerd die juist dit probleem zouden moeten voorkomen.
     
  5. Ik heb ook dit probleem sind vrijdag ochtend. Ziggo gebeld, moest de boel maar resetten. Gedaan maar niet opgelost. Ging toch een weekend weg dus denk zie maandag wel. Maar nu dus nog niet opgelost. :sad:

    Woon in Zwolle en krijg nu bij de meeste zenders E19 preview periode verlopen.
     
  6. Vrienden,
    Sinds 30 mei valt bij mij dagelijks de decoder op melding E19. Daarmee wordt aangegeven dat mijn preview periode is verlopen. Nu kan dat niet want ik heb al 3 jaar een abbo. Op 30-5 is mijn abbo hetstart door ZIGGO, men bewwerde dat dat moest na 3 jaar???? En toen begonnen de E19 meldingen. Na tig keer bellen en resetten, door ZIGGO op afstand via de kabel, kreeg ik vandaag te horen dat men een grote storing heeft. Meerdere klanten, distrikten zouden last hebben. Ik lees er nergens iets over. Ik krijg nu het vervelende gevoel dat oude klanten, van in mijn geval @HOME, straks weer iets nieuws moeten kopen om er van af te komen. Wordt er erg kriebelig van. Wie weet hoe het echt in elkaar steekt? Het betreft een SAMSUNG decoder. De DIGI1 decoder werkt zonder problemen en als ik het kaartje uit de DIGI1 in de SAMSUNG steekt werkt het ook perfect. Het zijn beide @Home kaartjes.

    Alvast bedankt, poltol :thankyou:
    [die al steeds de stekker er in en uit doet maar dat helpt ook al niet evenals het resetten van de decoder naar fabrieksinstellingen.]
     
  7. Ik heb precies hetzelfde, E19 Previewperiode verlopen, probleem als "poltol", ook vanaf hetzelfde moment, en ook dezelfde Ziggo reactie ontvangen.
    In mijn geval alleen geen Digi1 + Samsung decoder maar slechts één Humax decoder.

    Inmiddels meerdere keren telefonisch contact opgenomen met Ziggo, ieder keer aardig geholpen, na ca. 2 uur was er weer beeld.
    Helaas iedere keer voor korte duur.
    Mailtje gestuurd, bericht teruggekregen dat ze hopen dat de storing gauw verholpen is.
    Even afwachten dus :confused:
     
  8. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb 2 smartcards. Afgelopen vrijdag op 1 smartcard opeens E19 melding op alle zenders behalve kanalen 1-10 (NL talig dus).
    Gebeld met Ziggo, moest Smartcard nummer doorgeven en de Samsung decoder 2 uur op Ned 1 laten staan --> Geen resultaat.

    Volgende dag weer gebeld. Uitgelegd, zegt die meneer van de Helpdesk, dat kan ik direct voor u verhelpen. Zet de TV maar op Ned 1, Smartcard nummer doorgegeven en na 5 seconden werkte het weer.

    Maar helaas sinds, dinsdag weer precies hetzelfde probleem. Vanavond proberen te bellen, maar het was erg druk.

    Maar raar toch? Waar komt dit probleem vandaan? En waarom kriigen sommige de instructie om de decoder te resetten, of 2 uur te wachten terwijl het gewoon binnen 5 seconden kan worden opgelost (althans tijdelijk in mijn geval)?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina